Date : 6/21/2017 5:23:04 PM
From : "רזניק ערן"
To : "Eytan Lederer" , "Ronit Lifsitz" , "Eran Reznik"
Subject : RE: סיכומים בתיק מליסרון - מכירת הגרנד קניון


הי רונית,


בנוסף למה שכתב איתן.


 לא ברור לי  מניין הביטחון שכב' השופטת נאור אכן תיתן פסק דין בתיק עד סוף ינואר 2018 והוא לא יועבר להרכב אחר. כמו כן לא ברור לי מניין הביטחון שסוקול לא יכריע בערר לפני פסק הדין בעליון.


בכל מקרה, אין מה להפסיד ואפשר לנסות ולהגיש בקשה לשופט סוקול כמו שהצעת, עם הסכמה של הצד השני  אבל במקביל גם להיערך להכנת הסיכומים אם הוא ידחה אותה. 


בנוסף, לגבי המועד שקבע להגשת סיכומים, הרי שמניסיון אם תוגש בקשה נוספת הוא יתן ארכות נוספות.




ערן


מאת: Eytan Lederer <EytanL@justice.gov.il>
‏‏נשלח: יום רביעי 21 יוני 2017 12:34
‏‏אל: Ronit Lifsitz; Eran Reznik
‏‏נושא: RE: סיכומים בתיק מליסרון - מכירת הגרנד קניון
 

נראה הגיוני אבל מציע שהבקשה תוגש על ידך על רקע זה שיש מסגרת זמנים לפסד בעליון רק לתאם עם קמיל

 

From: Ronit Lifsitz
Sent: Wednesday, June 21, 2017 9:54 AM
To: Eran Reznik; Eytan Lederer
Subject: סיכומים בתיק מליסרון - מכירת הגרנד קניון

 

בוקר טוב

 

בטיפולי ערר מיסוי מקרקעין של חברת מליסרון הנוגע לרכישת קניון הגרנד קניון מגד זאבי.

 

התיק גדול ומורכב, כולל מספר ארגזים של ראיות, חוות דעת מומחים ומאות עמודי פרוטוקול.

 

לפני הגשת ערר זה ע"י חברת מליסרון, טיפלתי בתיק אחר של חברת מליסרון שנגע למכירת קניון חוצות המפרץ.

 

בתיק זה הכריע סוקול לטובת המדינה. על פסק הדין, כמו גם על פסקי דין סותרים אשר ניתנו לגבי קניונים אחרים ברחבי הארץ, הוגש ערעור לביהמ"ש העליון.

 

בתחילת ההליך, אני ביקשתי להגיע להסדר דיוני לפיו נעכב את הדיון בערר זה עד להכרעת ביהמ"ש העליון בערעורים על הקניונים האחרים.

 

העוררת התנגדה בכל תוקף. למעשה, העוררת ניסתה לתקן "פגמים" בהליך הקודם, לרבות קביעות ביהמ"ש כי היא לא הוכיחה טענות מסוימות, לקבל פסק דין כאן,

 

ולצרפו להליך בעליון. בפועל, ניהול ההליך ארך זמן רב ומשהבינה העוררת כי אלה הם פני הדברים, ביקשה להגיע להסדר הדיוני לפיו תידחה ההכרעה בערר עד לאחר הכרעת בימה"ש העליון.

 

או אז, סוקול לא הסכים לחכות.

 

העוררת ביקשה אורכות רבות להגשת סיכומיה אשר הוגשו לבסוף. כעת אני נדרשת להגיש את הסיכומים מטעמי. קיבלתי אורכה עד ה – 20.7, למרות שביקשתי אורכה ארוכה יותר.

 

השופטת שדנה בערעור בעליון היא נאור שאמורה לפרוש בנובמבר ולכן לכל המאוחר בחודש ינואר, צפוי להינתן פסק הדין של ביהמ"ש העליון אשר יכריע את המחלוקת בין הצדדים.

 

נראה לי כי בנסיבות אלה, כתיבת סיכומים בתיק, אשר תשבית אותי לכל הפחות לשבועיים של עבודה, מיותרת.

 

ברור שהכרעת סוקול בערר זה, לא תינתן לפני פסק דינו של ביהמ"ש העליון. ברור הוא שהכרעת ביהמ"ש העליון בערעורים התלויים ועומדים תגבור על החלטת השופט סוקול, גם אם זו, תינתן עובר לקבלת פסק דין בערעורים.

 

חשבתי שאולי יהיה נכון בנסיבות אלה להגיש בקשה נוספת חתומה ע"י איתן. מאמינה שאוכל להשיג את הסכמת הצד השני כי זה יחסוך להם הוצאות משפט.

מה דעתכם?

 

רונית ליפשיץ, עו"ד

 

טל: 04-8633952