Date : 6/16/2017 10:01:16 AM
From : "רזניק ערן"
To : "Ofer K" , "Eran Reznik"
Subject : RE: איך אתה מסביר את זה?



לא מבין את השאלה. יש כאן תכנון לקוי. מרפסת לא אמורה להיות עם מדרגה. לא הייתי קונה דבר מהחברה הזאת.


מאת: Ofer K <oferk71@gmail.com>
‏‏נשלח: יום חמישי 15 יוני 2017 20:34
‏‏אל: Eran Reznik
‏‏נושא: איך אתה מסביר את זה?
 
http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3715191,00.html?ref=ynet
www.calcalist.co.il
זה אחד הפרויקטים היוקרתיים בתל אביב, אולם רוכשי הדירות בשוק הסיטונאי של גינדי השקעות נדהמו לגלות שהמרפסות שלהם גבוהות ב־20 ס"מ מהסלון וחוששים שהן לא יעמדו בעומס. הפתעה אחרונה: עכשיו אסור להם לפנות לערכאות משפטיות או לתקשורת. גינדי: "הכל בהתאם לחוק"