היי ערן
בהמשך לשיחותנו בנושא היאכטות , רציתי לשאול אותך, מניסיונך, מה דעתך לגבי הטענה כי הפעלת סעיף 40 הינה בגדר גבייה/אכיפה פאסיבית אסורה.
תודה
אלון