שלום שרית,
הושמטתי מהמייל האחרון שלך.
הנוסח מקובל עלינו. רק לא ראינו – מהי ההערה הנוספת של בני?
לגבי ההערה של אחיה, לדעתנו כל עוד סעיף 5 קובע שההסתדרות לא תעלה טענות לגבי ערכי השעות, זה מספיק טוב.
בברכה
נועם
From:
אסף שירמן
Sent: Wednesday, May 10, 2017 10:09 AM
To: נועם ריף
Subject: Fwd: (19)הסכם פשרה בוחני נהיגה 04052017 (4)
נשלח מסמארטפון ה-Samsung Galaxy
שלי.
--------
הודעה מקורית --------
מאת:
"שרית לוינסקי (חיצוני)" <saritl@justice.gov.il>
תאריך: 9.5.2017 09:07
(GMT+02:00)
אל:
"ahiaro (חיצוני)" <ahiaro@csc.gov.il>, "shemeshc (חיצוני)"
<shemeshc@mot.gov.il>, "בני שאולי כהן (shaulib@mot.gov.il)"
<shaulib@mot.gov.il>,
אסף שירמן <asafsh@mof.gov.il>
עותק:
"גילה חממי פינק (חיצוני)" <gilaha@justice.gov.il>, "מירן ספר (חיצוני)"
<miransa@justice.gov.il>
נושא: (19)הסכם פשרה בוחני נהיגה 04052017 (4)
שלום לכולם
מצ"ב ההסכם לאחר הערה נוספת של בני .
האם יש הערות נוספות ?
אסף האם בעבר נהגתם להחתים את העובדים על כתבי ויתור ? מי עושה את זה ? ההסתדרות וודאי לא תסכים
אנחנו חייבים לסיים העניין היום
בברכה,
שרית לוינסקי , עו"ד| ממונה על משפט העבודה
פרקליטות מחוז חיפה (אזרחי)
טלפון: 048633953 פקס: 04-8634011
דוא"ל:
saritl@justice.gov.il
__________________________