Date : 5/10/2017 7:18:12 AM
From : "noamri@mof.gov.il"
To : "saritl@justice.gov.il"
Cc : "shemeshc@mot.gov.il" , "asafsh@mof.gov.il" , "בני שאולי כהן" , "ahiaro@csc.gov.il" , "miransa@justice.gov.il" , "gilaha@justice.gov.il"
Subject : FW: (19)הסכם פשרה בוחני נהיגה 04052017 (4)
Attachment : (19)הסכם פשרה בוחני נהיגה 04052017 (4).docx;519025_image001.png;519025_image002.png;


שלום שרית,

 

הושמטתי מהמייל האחרון שלך.

הנוסח מקובל עלינו. רק לא ראינו – מהי ההערה הנוספת של בני?

 

לגבי ההערה של אחיה, לדעתנו כל עוד סעיף 5 קובע שההסתדרות לא תעלה טענות לגבי ערכי השעות, זה מספיק טוב.

 

בברכה

נועם

 

From: אסף שירמן
Sent: Wednesday, May 10, 2017 10:09 AM
To: נועם ריף
Subject: Fwd: (19)הסכם פשרה בוחני נהיגה 04052017 (4)

 

 

 

 

 

נשלח מסמארטפון ה-Samsung Galaxy שלי.

 

 

-------- הודעה מקורית --------

מאת: "שרית לוינסקי (חיצוני)" <saritl@justice.gov.il>

תאריך: 9.5.2017 09:07 (GMT+02:00)

אל: "ahiaro (חיצוני)" <ahiaro@csc.gov.il>, "shemeshc (חיצוני)" <shemeshc@mot.gov.il>, "בני שאולי כהן (shaulib@mot.gov.il)" <shaulib@mot.gov.il>, אסף שירמן <asafsh@mof.gov.il>

עותק: "גילה חממי פינק (חיצוני)" <gilaha@justice.gov.il>, "מירן ספר (חיצוני)" <miransa@justice.gov.il>

נושא: (19)הסכם פשרה בוחני נהיגה 04052017 (4)

 

שלום לכולם

 

 

מצ"ב ההסכם לאחר הערה נוספת של בני .

 

האם יש הערות נוספות ?

 

 

אסף האם בעבר נהגתם להחתים את העובדים על כתבי ויתור ? מי עושה את זה ? ההסתדרות וודאי לא תסכים

 

 

אנחנו חייבים לסיים העניין היום

 

 

בברכה,

שרית לוינסקי , עו"ד| ממונה על משפט העבודה

פרקליטות מחוז חיפה (אזרחי)

טלפון: 048633953    פקס: 04-8634011

דוא"ל: saritl@justice.gov.il

__________________________

פרקליטות המדינה    תיאור: תיאור: תיאור: תיאור: תיאור: cid:image004.png@01D1D785.2A888FB0     תיאור: תיאור: תיאור: תיאור: cid:image007.png@01D1D79E.FC2D0AF0