שלום לכולם,
במטרה לשפר את השירות הניתן לכם ולהבטיח שכל פניה ליחידה לפיתוח ההון האנושי תטופל באופן מהיר ומיטבי, יצרנו עבורכם תיבת מייל ייעודית.
כך כל פניה תגיע לתיבת המייל ואנו ננתב אותה בזמן אמת לגורם הרלוונטי לטיפול מיידי.
נבקש לשלוח כל פניה אל היחידה לפיתוח ההון האנושי (אוריה, נטע, ליעד ונעמי) לתיבה הבאה:
"ייעוץ וחקיקה - פיתוח ההון האנושי"
YeuhakHonEnoshi@justice.gov.il.
תודה על שיתוף הפעולה!
אוריה, נטע, ליעד ונעמי
נעמי בנימיני
משרד המשפטים/ייעוץ וחקיקה/מנהלת היחידה לפיתוח ההון האנושי
נייד: 050-6256445