הי מורן. בהמשך להתכתבויות עם דנה בווטסאפ... אשמח להבהרה מה קורה עם נוסח החלטת ועדת שרים מיום 5.8.18.
ביום א' 5.8.18 הוזמנו לועדת שרים לשעה 13:00. הועדה הוקדמה ל 12:00 או 12:30, בלי שאף אחד עדכן אותנו, ולכן בעת הדיון בועדה לא נכחתי (הייתי בדרך לועדה)
הבנתי שעמדת המשרד (שהיתה מקובלת גם עליכם), כפי שסוכם גם עם בן צדוק, לפיה ככל שלאחר תום עבודת הצוות הבינמשרדי, (והחלטת ממשלה בעקבותיו) לדעת שר הרווחה אין מענה שיקומי מספק,
לאוכלוסיה בזנות, תוחזר ההצעה לועדת שרים לפני קריאה שניה ושלישית, הוצגה בפני הועדה ע"י דנה רוטשילד בשמנו.
אנא העבירי אלינו את נוסח החלטת הממשלה הסופי, שנוודא שאכן הדברים קיבלו מענה.
תודה. אני מכתבת גם את בן, שכן אני יוצאת לחופש בשבוע הבא.
|
|
אודיה איפרגן
טל. 02-6752830 | פקס. 02-6752363 |