היי כולן,
ביום שני, 13 באוגוסט 2018 נקיים יום מחלקתי בנושא "סדר שעושה טוב על הנשמה"
J
כולנו מרגישות שהחדרים שלנו צפופים ושאנחנו טובעות בקלסרים ישנים שאף אחת לא מסתכלת בהם.
שגרת היום-יום כמובן שלא מאפשרת לנו להתפנות לזה ולכן חשבנו שיהיה הכי נכון להקדיש לזה יום מחלקתי, עם מוזיקה טובה ואווירה כיפית!
המטרה היא לנסות לפנות כמה שיותר ניירת - אפשר להעיף מסמכים למחזור, לגריסה, לארכיון ואולי אפילו תגלו מסמך בעל ערך בשבילכן או בשביל רפרנטית שבדיוק קיבלה נושא חדש בעקבות חלוקת
הנושאים המחודשת.
אנחנו יודעות שכולנו בתחושה שיש דברים דחופים יותר לעשות אבל אנחנו מבטיחות שכשהיום הזה יסתיים אתן תשמחו שהשקעתן בזה זמן.
אז מה בתכנון?
8:45-9:00 שיחת מוטיבציה ומתן הנחיות חשובות
9:00-12:30 סידור
12:30-13:30 ארוחת צהריים מחלקתית* ופעילות מחלקתית
13:30-14:30 ישיבת מחלקה
מוזמנות להגיע בטרנינג וקוקו-ספונג'ה.
חוה, נעה וליז
*תהייה אפשרות להזמנה מרוכזת של אוכל, נשלח אפשרויות יום קודם.