שלומות !
יצאתי לנהל את "הכי סבבה בקיטנה של אבא מחזור תשע"ח - תשע"ט". אשוב ב 1.9. למקרים דחופים אהיה זמין
itayfrost@gmail.com
לכל עזרה אחרת ניתן לפנות ל :
ואם זה לא עוזר, נסו :
http://www.orhakabala.co.il/טיפים-נגד-עין-הרע-וכישופים.asp?cat=98