|
|
סקר סטטיסטי: השימוש
במאגרי
המידע
שלום רב, המשרד רוכש מנויים למאגרי מידע שונים הנגישים דרך פורטל המשרד לכול העובדים.
אנו עורכים כל שנה סקר סטטיסטי לגבי השימוש במאגרים על ידי עובדי המשרד
(כולל מתמחים וסטודנטים). זאת במטרה לקבל מידע לצורך היקפי השימוש במאגרים, התייעלות תקציבית וקביעת המספר הנכון של רישיונות.
יש לשים לב, כי בהתאם לתשובותיכם המשרד יקבע את השימוש ואת הרישיונות
למאגרים
לשנת 2018. על כן חשובה השתתפותכם בסקר.
אודה למענה
על השאלה הבאה לגבי כל המאגרים: האם ובאיזו תדירות הנכם משתמשים במאגר המידע? תודה
על השתתפותכם! |
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|||