הי דודי ,
אגף מערכות מידע פועל מול בתי המשפט בהקמת ממשקים וזו הזדמנות טובה לבחון את הממשקים הקיימים והצורך בממשקים חדשים בהתאם לצרכי הפרקליטות.
בהמשך לפגישתנו עם ברטי (מנמ"ר סנגוריה ואחראי על ממשקי במ"ה ) להלן פירוט הממשקים הקיימים כיום מול בתי המשפט :
1 .
זימונים ודיונים :
זימון – דיון ראשון בהליך משפטי. הממשק פועל כיום מול אפ"ק וסנגוריה.
דיונים – כל הדיונים מה שנקבע לאחר הדיון הראשון.
2.
ממשק החלטות :
דיווח על סיום הליך פלילי. פועל בסנגוריה.
החלטות ביניים – לא קיים .מצריך להרחיב את הממשק.
3.
ממשק המצאת מסמכים .
כרגע בפיתוח - ממשק פתיחת תיקים (פלילי).
מבחינת הפרקליטות – ממתין להחלטה בכל הנוגע לחתימה מוסדית על מסמכי ההגשה.
באופן עקרוני , כל מידע שעובר כיום באופן אוטומטי מבתי המשפט ונמצא בממשק בתי תוכנה , יוכל לעבור גם בממשק.
כדאי לבחון את כל התהליכים הקיימים מול בתי המשפט , למפות מה הטריגר לקבלת המידע ומה נדרש לבצע עם קבלת המידע , ולהציג דרישה מסודרת של הממשקים הנדרשים
מולם.
לדוגמא- זיהינו כי ממשק פתיחת תיקים באזרחי הינו ממשק חשוב ויחסוך עבודה רבה של הקלדה וסריקה של החומר.
נא עדכן כיצד ניתן להתקדם בנושא חשוב זה ,
בברכה,
סימה צברי
מנמ"רית
יחידתית , פרקליטות
Simatza@justice.gov.il
|
054-7799435