שלום רב,
כדי להיערך כראוי לדיונים שיתקיימו לשם הכנת הצעת החוק לקריאות השנייה והשלישית (בהנחה שהכנסת לא תתפזר...), אני מציע שנקיים ישיבת עבודה, שבה נלבן בין היתר את הסוגיות שנותרו פתוחות
(חלקן צוינו במפורש בדברי ההסבר).
האם השבוע הראשון של ספטמבר רלוונטי מבחינתכן? האם יש לכן תאריכים ושעות מועדפים באותו שבוע?
כמו כן, אם יש הערות לנוסח שאושר בקריאה הראשונה, אשמח, כמובן, לקבלן לפני הישיבה.
אודה להתייחסותכן בהקדם.
בברכה, איתי
איתי עצמון, עו"ד
ממונה בכיר
הייעוץ המשפטי לוועדת הכלכלה של הכנסת
טל. 6408610 02
דוא"ל
iazmon@knesset.gov.il