שלום לכולם,
האם יצא למישהו/י להכין תגובה לבקשה לפסיקת הוצאות בגין הליך שהסתיים בפשרה כאשר בגוף הסכם הפשרה וכחלק ממנו צוין כי הצדדים יוכלו לטעון לענין ההוצאות (בגין ניהול ההליך)?
בברכה,
יעקב טורס, עו"ד | פרקליטות מחוז חיפה (אזרחי)
טלפון: 04-8633940 פקס: 04-8694011
דוא"ל:
yakit@justice.gov.il
__________________________