שלום לכם
לאור ההפנייה בהודעת המייצגים בהליך שבנדון להליך שהתנהל בעניין תשלום אגרות ע"י מר ז'וז'ו אבוטבול בגין מספר שנות מס, אודה אם תועבר אלינו בדחיפות (יש להגיב לבית משפט מרכז תוך
יומיים) עמדת הנהלת בתי המשפט שהוגשה בתיק האמור.
אני מבינה שהתיק התנהל על ידם ויש אפשרות שיעל ורבה או מישהו מהמחלקה ו/או אמנון ליוו את הטיפול בתיק
מירי