רעיון מעולה!
שימו לב שלפני שנתיים-שלוש (אולי יותר, הזמן טס), אורגנה השתלמות במשפט פלילי על ידי הפרקליטות, במתכונת דומה. כדאי לדעת מה היה שם כדי שלא יהיו חפיפות.
אגב, לנושאים הייתי מוסיפה גם נושאים הנוגעים להתפתחויות טכנולוגיות המטופלים באשכול של גבי ואצל עינת.
עמית
From: Liz barlev Montilio
Sent: Monday, August 20, 2018 9:17 AM
To: Amit Merari; Noa Losner
Cc: Effie Teplitz; Shoshy Friedman Somech; Dana Rothschild; Yifat Raveh; Lilach Wagner; Naama Feuchtwanger; Gabriela Fisman
Subject: השתלמות במשפט פלילי
היי עמית,
עורכות הדין הצעירות של המחלקה (אפי, שושי, דנה ואני) חושבות לרכב על הרעיון של עורכות הדין הצעירות של המחלקה למשפט ציבורי-מינהלי ולארגן גם קורס השתלמות
J
הרעיון הוא לערוך את ההשתלמות בסמוך לסיום ההשתלמות של המחלקה של דינה, ברבעון הראשון של שנת 2019.
אנחנו צריכות ממך בעיקר רוח גבית – כלומר, אישור עקרוני שהמהלך נראה לך כדי שנוכל לדבר עם נעמי. דיברנו איתה כבר בשיחת מסדרון, אבל אנחנו צריכות להעביר אליה גם פניה מסודרת –
ראי מצ"ב.
אם ההשתלמות תרקום עור וגידים אז אולי בהמשך גם נציק לך עם פניות לגורמים ספציפיים או בהוצאת מייל רשמי מטעמך לפרסום ההשתלמות.
מכתבות גם את ראשות האשכול לידיעה.
מה דעתך?
תודה,
ליז