שוב אני...
ראו החלטה של בית המשפט השלום בירושלים.
חיוב המשיב להתקין איתוראן ברכבו - בהחלט יש בכך מן החידוש....מעניין אם לא יוגש ערר...
תודה לגלית,
דפנה
-----Original Message-----
From: Galit Shoham
Sent: Tuesday, July 31, 2018 6:59 AM
To: צור - יועמ'ש יח' צור - גלית מנגמי (Galitma@ips.gov.il); צור - קצין תאום - אביעד שרעבי; Dafna Liberman-Vachnish
Subject: יואב אברהם- התקנת איתוראן ברכב
הי
ר' החלטה בענין צו שניתן לעברין מין ששוחרר בקהילה. מסוכנות גבוהה. פגע בקטינה אותה לקח טרמפ.
בימ"ש דחה בקשה להע' מסוכנות נוספת (לאחר שהאחרונה מפברואר 2018), וקיבל את בקשתנו להטיל צו ל- 4 שנים, תוך שלגבי איסור עבודה, קובע כי ככל שמדובר בבגירים, על המשיב להודיע למפקח במסרון לאן בדיוק הוא יוצא ואף בסיום העבודה. כמו כן (ומבלי שהתבקש) חייב את המשיב להתקין ברכב איתוראן על חשבונו באופן שיאפשר למפקח לעקוב אחריו ולדעת היכן נמצא.....
גלית