היי ערן
אני כמובן מברך על החלטת השופט להעביר את המשפט מבית משפט לעניינים מנהליים להמרצת פתיחה , ואולם עדיין לעניין הסמכות העניינית לדעתינו , בשל הסכום הנדרש ( 1.1
מיליון) צריכה התביעה להיות מוגשת לשלום!
מה דעתך?
אלון
From: Eran Reznik [mailto:EranR@justice.gov.il]
Sent: Sunday, May 21, 2017 8:59 AM
To: דני עזרא; אלון שפר; משה זרחיאני; חזי יחזקאל
Subject: עת"מ 4947-05-17
בוקר טוב לכולם,
מצ"ב לעיונכם הדחוף בקשה חדשה שהגיש עו"ד אילן אורלי + החלטה על דיון מחר בשעה 1330.
אבקש התייחסות לתוכן הבקשה (טרם קראתי אותה)
אבקש שנציג מטעמכם יתייצב לדיון.
בברכה
ערן רזניק, עו"ד | ממונה מסחרי פיסקאלי בפרקליטות מחוז חיפה (אזרחי)
טלפון: 04-8633950 נייד: 050-6216463 פקס: 02-6462648
דוא"ל:
eranr@justice.gov.il
__________________________