Date : 7/4/2017 4:30:12 PM
From : "רזניק ערן"
To : "Amit Corren"
Cc : "Eytan Lederer" , "Eran Reznik"
Subject : RE: פורום תובענות ייצוגיות - שאלה - ייצוג


תודה. 




מאת: Amit Corren <AmitC@justice.gov.il>
‏‏נשלח: יום שלישי 04 יולי 2017 19:24
‏‏אל: רזניק ערן
עותק: Eytan Lederer; Eran Reznik
‏‏נושא: Re: פורום תובענות ייצוגיות - שאלה - ייצוג
 
התקשרה אלי בצהריים המתמחה הנודניקית של יעל מיימון, אז זה מה שאמרתי לה, שתרשום אצלם שהנציגים שלנו הם שניים, ערן ורוני ( חזרתי על זה פעמיים, כי בניסיון ראשון היא לא הבינה את התשובה, ונשמעה כמו מי שיש לה רק שורה אחת למלא בטבלה ואיך זה יתכן שאני מצפה שהיא תדחוף לשם שני שמות שונים, אני מקווה שהמסר המורכב בכל זאת נקלט).

נשלח מה-iPhone שלי

‫ב-4 ביולי 2017, בשעה 18:59, ‏‏רזניק ערן ‏<eranre@mail.gov.il> כתב/ה:‬

הי,


לא רואה הבדל מהותי בין ההצעות/עמדות, ושתיהן מקובלות עליי.


בברכה

ערן




מאת: Eytan Lederer <EytanL@justice.gov.il>
‏‏נשלח: יום שלישי 04 יולי 2017 12:23
‏‏אל: Amit Corren; Eran Reznik
‏‏נושא: RE: פורום תובענות ייצוגיות - שאלה
 

מציע שניהם ויחליטו בכל ישיבה האם שניהם יצאו או אחד לפי הנושאים

רוני כמובן תחליט יחד עם עמית גם.

 

From: Amit Corren
Sent: Tuesday, July 04, 2017 11:27 AM
To: Eytan Lederer; Eran Reznik
Subject: RE: פורום תובענות ייצוגיות - שאלה

 

מה אתם אומרים?

מהפן של הסדרי פשרה מציע לשלוח לפורום את רוני.

מהפן של תובענות אדסרבריות נגד המדינה, הנציג הטבעי הוא ערן.

יתכן שלפי סוג העניין שידון בכל פורום, בתקווה שישלח סדר יום מקדים, יתבצע תיאום בין הנציגים מי מהם יסע לפורום (בהנחה שלא תהיה בדרך כלל הצדקה שיסעו שניים), תוך גיבוי לנציג האחר.

עמית

 

From: Yael Maimon
Sent: Tuesday, July 04, 2017 8:48 AM
To: Amit Corren
Cc: Eytan Lederer; Eran Reznik; Liav Winbaum; Ronnie Neubauer; Liran Heshin-Brosh
Subject: RE: פורום תובענות ייצוגיות - שאלה

 

פורום ייצוגיות מרכז את הטיפול בהליכים ייצוגיים על ידי פרקליטויות המדינה השונות, והוא עוסק בכל ההיבטים של תיקים אלו – בקשות אישור נגד רשויות המדינה, התייצבויות יועץ לגוף התביעה או הבקשה, עמדות יועץ בנושא פשרות

יעל

 

From: Amit Corren
Sent: Monday, July 03, 2017 4:56 PM
To: Yael Maimon
Cc: Eytan Lederer; Eran Reznik; Liav Winbaum; Ronnie Neubauer; Liran Heshin-Brosh
Subject: RE: פורום תובענות ייצוגיות - שאלה

 

שולח שנית בתפוצה מורחבת

עמית

 

From: Amit Corren
Sent: Monday, July 03, 2017 4:09 PM
To: Yael Maimon
Cc: Eytan Lederer; Eran Reznik; Liav Winbaum
Subject: פורום תובענות ייצוגיות - שאלה

 

שלום יעל,

האם אמור פורום תובענות ייצוגיות לדון בדרכי ניהול תובענות ייצוגיות המוגשות נגד משרדי הממשלה (בד"כ לפי פרט 11 או פרט 1), או שמא לדון בעקרונות שאמורים להדריך את עמדות היועץ המשפטי לממשלה, המוגשות לבית המשפט מכוח סעיף 18 לחוק בקשר עם אישורם של הסדרי פשרה בתובענות ייצוגיות שמשרדי הממשלה אינם צדדים להן, וממילא אינם נתבעים במסגרתן.

המטריה המשפטית בראייתנו איננה זהה, למרות המכנה המשותף.

מתבקשת הבהרה.

אצלנו בחיפה, היסטורית (מ- 2006), מרוכזים 2 התחומים ע"י פרקליטים שונים.

תודה, עמית