בוקר טוב ופגרה נעימה.
שאלה לחכמת ההמונים:
במסגרת תיק פלילי קבע בית המשפט הרחקה של הנאשם מהמתלוננת.
זמן קצר אחרי כן, עוכבו הליכים בשל מצב רפואי של הנאשם.
לאחר האמור, יוצר הנאשם קשר עם המתלוננת.
מה המשמעות? האם ניתן להאשימו בהפרת התנאים?
תודה,
עינת
בברכה,
עינת בלנרו, עו"ד | פרקליטות מחוז דרום (פלילי)
טלפון: 08-6264628 פקס: 02-6467627
דוא"ל:
Einatba@justice.gov.il
__________________________