היי עמית,
עורכות הדין הצעירות של המחלקה (אפי, שושי, דנה ואני) חושבות לרכב על הרעיון של עורכות הדין הצעירות של המחלקה למשפט ציבורי-מינהלי ולארגן גם קורס השתלמות
J
הרעיון הוא לערוך את ההשתלמות בסמוך לסיום ההשתלמות של המחלקה של דינה, ברבעון הראשון של שנת 2019.
אנחנו צריכות ממך בעיקר רוח גבית – כלומר, אישור עקרוני שהמהלך נראה לך כדי שנוכל לדבר עם נעמי. דיברנו איתה כבר בשיחת מסדרון, אבל אנחנו צריכות להעביר אליה גם פניה מסודרת –
ראי מצ"ב.
אם ההשתלמות תרקום עור וגידים אז אולי בהמשך גם נציק לך עם פניות לגורמים ספציפיים או בהוצאת מייל רשמי מטעמך לפרסום ההשתלמות.
מכתבות גם את ראשות האשכול לידיעה.
מה דעתך?
תודה,
ליז