אם היא לא יודעת איך שילמו או משלמים היא מוזמנת לפנות ללקוחות שלה.
במקרה הכי גרוע, אפשר להתפשר על ה-1.1.17, למרות שאין בזה שום היגיון כי אם לכאורה היו לה טענות היא הייתה צריכה לטעון אותן.
בברכה,
|
From:
שרית לוינסקי (חיצוני)
Sent: Thursday, May 11, 2017 1:35 PM
To: אסף שירמן; ahiaro (חיצוני);
shemeshc (חיצוני); בני שאולי כהן (shaulib@mot.gov.il);
נועם ריף
Cc: גילה חממי פינק (חיצוני); מירן ספר (חיצוני)
Subject: RE: (19)הסכם פשרה בוחני נהיגה 04052017 (4)
הרציונל הוא שהמועד הקובע הוא מועד הגשת הבקשה לסק – אוקטובר 2016
לאחר מכן היא לא יודעת מה קורה ואיך שילמו או משלמים.
בברכה,
שרית לוינסקי , עו"ד| ממונה על משפט העבודה
פרקליטות מחוז חיפה (אזרחי)
טלפון: 048633953 פקס: 04-8634011
דוא"ל:
saritl@justice.gov.il
__________________________
From:
asafsh@mof.gov.il [mailto:asafsh@mof.gov.il]
Sent: Thursday, May 11, 2017 1:34 PM
To: Sarit Lewinski; ahiaro@csc.gov.il;
shemeshc@mot.gov.il;
בני שאולי כהן (shaulib@mot.gov.il);
noamri@mof.gov.il
Cc: Gila Hamami; Miran Safar
Subject: RE: (19)הסכם פשרה בוחני נהיגה 04052017 (4)
היא הסבירה מה הרציונל שעומד מאחורי הבקשה שלה?
|
From:
שרית לוינסקי (חיצוני)
Sent: Thursday, May 11, 2017 1:29 PM
To: ahiaro (חיצוני); אסף שירמן; shemeshc (חיצוני); בני שאולי כהן
(shaulib@mot.gov.il);
נועם ריף
Cc: גילה חממי פינק (חיצוני); מירן ספר (חיצוני)
Subject: (19)הסכם פשרה בוחני נהיגה 04052017 (4)
שלום לכולם
עתה חזרה אליי באת כוח ההסתדרות .
ההסתייגות היחידה שלה היא בסעיפים 5 ו – 6
במקום עד למועד חתימת הסכם זה היא מבקשת שייכתב עד למועד הגשת הבקשה לסק
אם מקובל עליכם נתקדם לחתימה על ההסכם .