הי
הבעיה נפתרה – הממשק עובד .
בדקתי מול מיכל חסין – הצליחה לפתוח מסמך מוצפן.
אנחנו מחזירים כרגע את הרשאות למשתמשים ונוציא הודעה שניתן להשתמש בממשק.
תודה ובהצלחה!!!
סימה
From: Sima Tzabari
Sent: Wednesday, May 10, 2017 2:22 PM
To: Moran Lavi; Eran Tzabari; Dudi Gordon
Subject: ממשק ר"פ - סטאטוס
הי
מעדכנת כי נפתרה התקלה של זיהוי משתמש בשרת הייצור.
כרגע מתמודדים עם הבעיה של הכנסת משתמש וסיסמא לכל פתיחת מסמך. מקווה שייפתר בקרוב ונוכל לעדכן את המשתמשים כי ניתן להפעיל את הממשק.
המשטרה הורידה את השירות היום (מבלי לעדכן אותנו ) ולכן הייתה בעיה להתקדם בבדיקות.
השירות ירד לצורך הקדמת הפרקליטות לראש התור .
אעדכן ברגע שנסיים .
תודה ,
סימה צברי
מנמ"רית
יחידתית , פרקליטות
Simatza@justice.gov.il
|
054-7799435