ושוב שוב שלום לכן,
בסיום היום המחלקתי רצינו להודות לכולכן על ההתגייסות לפרויקט הזה.
חומר רב פונה ממדפינו – לארכיב או לגריסה – והתוצאות המרשימות.
לאור הפידבק החיובי שקיבלנו ומכיוון שנותרה עוד עבודה – נתאם יום נוסף לסיום העבודה שתתאפשר בו נוכחות מלאה ככל האפשר.
אנחנו מקוות להזמין את אנשי הארכיב ביום חמישי הקרוב כדי לשלוח את החומרים מהסבב הנוכחי – אז אנא רכזו עד אז במסדרון את כל החומרים שניתן מבחינתכן לשלוח.
תודה רבה,
נעה, חוה וליז
From: Liz barlev Montilio
Sent: Wednesday, August 08, 2018 1:18 PM
To: Yeuhak-Plilit; YeuHak-Plilit-Mit
Subject: RE: יום מחלקתי
שוב שלום לכן,
יום הכיף שלנו מתקרב ובא...
בבוקר יום שני, ניתן הנחיות מדויקות איך צריך לארוז את הקלסרים כך שניתן יהיה להעיף אותם לארכיב.
אנחנו זקוקות לרפרנטית מכל אשכול שתערוך בזמן אמת את רשימת הארגזים לכל האשכול.
אלו הרפרנטיות שנבחרו (באקראי אך מתוך אהבה רבה):
אפי – אחראית מטעם האשכול של גבי
דנה רוטשילד – אחראית מטעם האשכול של לילך
דנה בן יהודה/יפעת – אחראית מטעם האשכול של יפעת (כי גם עינת וגם שושי לא יהיו ביום שני)
ליז – אחראית מטעם האשכול של נעמה
אם למישהי מהרפרנטיות הנבחרות זה לא מתאים – תכתבו לי ותציעו חלופה.
ועכשיו לחלק החשוב באמת – הזמנת האוכל! (אני חושבת שזה שיא אישי שלי להתעסק באוכל שנאכל ביום שני כבר ביום רביעי
J)
אני מניחה שרובנו נעדיף להזמין מתן ביס או מגודיס כדי לזכות בהנחה ולכן מתן ביס – נזמין באופן מחלקתי ממפיס או בורגרס בר ומגודיס – נזמין באופן מחלקתי סושי רחביה.
הצעות והערות נוספות יתקבלו בברכה.
מקוות שאתן מתחילות להתרגש,
חוה וליז.
From: Liz barlev Montilio
Sent: Monday, July 30, 2018 3:47 PM
To: Yeuhak-Plilit; YeuHak-Plilit-Mit
Subject: יום מחלקתי
היי כולן,
ביום שני, 13 באוגוסט 2018 נקיים יום מחלקתי בנושא "סדר שעושה טוב על הנשמה"
J
כולנו מרגישות שהחדרים שלנו צפופים ושאנחנו טובעות בקלסרים ישנים שאף אחת לא מסתכלת בהם.
שגרת היום-יום כמובן שלא מאפשרת לנו להתפנות לזה ולכן חשבנו שיהיה הכי נכון להקדיש לזה יום מחלקתי, עם מוזיקה טובה ואווירה כיפית!
המטרה היא לנסות לפנות כמה שיותר ניירת - אפשר להעיף מסמכים למחזור, לגריסה, לארכיון ואולי אפילו תגלו מסמך בעל ערך בשבילכן או בשביל רפרנטית שבדיוק קיבלה נושא חדש בעקבות חלוקת
הנושאים המחודשת.
אנחנו יודעות שכולנו בתחושה שיש דברים דחופים יותר לעשות אבל אנחנו מבטיחות שכשהיום הזה יסתיים אתן תשמחו שהשקעתן בזה זמן.
אז מה בתכנון?
8:45-9:00 שיחת מוטיבציה ומתן הנחיות חשובות
9:00-12:30 סידור
12:30-13:30 ארוחת צהריים מחלקתית* ופעילות מחלקתית
13:30-14:30 ישיבת מחלקה
מוזמנות להגיע בטרנינג וקוקו-ספונג'ה.
חוה, נעה וליז
*תהייה אפשרות להזמנה מרוכזת של אוכל, נשלח אפשרויות יום קודם.