הי סימה
מצ"ב קובץ ששלפתי.
גורמים במעמד נפגע עבירה שקשורים לתיקי פרקליטות מתנהלים.
יש כאן גם נשים. מעט מידי בוודאות.
צריך לבדוק בדחיפות האם אנחנו מקבלים את הנתון באופן שגוי מהמשטרה או קולטים אותו באופן שגוי בתנופ"ה. או שפשוט המשטרה לא משנה את המין ומעבירה תמיד זכר.
צריך לבדוק במקרים בהם מצוין "נקבה" האם מדובר בשינוי שנעשה באופן ידני.
זה מאוד חשוב.
אנחנו בדיוק מנסים לבצע כמה שליפות במטרה להעביר מידע לדוחות שהפרקליטות מחוייבת להם וביחס לנתונים אלה שאלת המין היא קריטית.
תודה
מורן