Date : 5/11/2017 9:51:21 AM
From : "ציפי"
To : "Dudi Gordon" , HilaGor@justice.gov.il
Subject : Re: FW: העבר: העבר: זכות להחזרי כספים למייצגים

מספר מייצג זה כנראה מספר זהות.
אם הכוונה למספר הרישיון - זה מופיע בתעודות שהיו תלויות לו בחדר. יש לכם אותן ?

בתאריך 11 במאי 2017 בשעה 9:29, מאת Dudi Gordon <DudiG@justice.gov.il>:

היי ציפי,

ראי נא התייחסותה של הילה. יודעת במקרה מהו ה"מספר המייצג" שהיה לאבא?

תודה,

דודי

 

 

-------- הודעה מקורית --------

מאת: Hila Klein <hila.klein@gmail.com>

תאריך: 11.5.2017 09:03 (GMT+02:00)

אל: Hila Gordon <HilaGor@justice.gov.il>

נושא: Re: העבר: זכות להחזרי כספים למייצגים

 

צריך לדעת מה מספר המייצג שהיה לאבא שלך במערכת - תבקש מציפי. צריך גם לשאול אם היה יותר ממספר מייצג אחד.

 

לפי הנתונים ששלחת מדובר כרגע בתקופה שמתחילה ב 2/2015 - תקופה שאלי אולי כבר לא היה כ"כ פעיל אבל שווה לבדוק.

 

תשיג מספר מייצג ונתחיל משם

 

2017-05-11 8:18 GMT+03:00 Hila Gordon <HilaGor@justice.gov.il>:

 

 

 

 

נשלח מסמארטפון ה-Samsung Galaxy שלי.

 

 

-------- הודעה מקורית --------

מאת: Dudi Gordon <DudiG@justice.gov.il>

תאריך: 11.5.2017 07:40 (GMT+02:00)

אל: Hila Gordon <HilaGor@justice.gov.il>

נושא: FW: זכות להחזרי כספים למייצגים

 

מה עושים?

 

From: Dudi Gordon
Sent: Thursday, May 11, 2017 7:37 AM
To: 'ציפי'
Subject: RE: זכות להחזרי כספים למייצגים

 

שלום ציפי,

תודה שבאתם לבקר את אמא. אצלנו הכל בסדר, חוגגים היום לתמר יום הולדת 4. איך שהזמן טס...

אבקש מהילה אשתי לבדוק את העניין הזה של הצטרפות לתביעה הייצוגית – תודה רבה!

סופ"ש נעים ושבת שלום,

דודי

 

From: ציפי [mailto:tf10800@gmail.com]
Sent: Wednesday, May 10, 2017 2:50 PM
To: Dudi Gordon
Subject: זכות להחזרי כספים למייצגים

 

שלום דודי,

 

מה שלומכם?

שמחנו להיפגש אתכם, אימא שלך כזאת מיוחדת. היא לא הייתה צריכה כ"כ לטרוח למעננו באירוח אבל כדרכה היא עושה הכול מעל ומעבר...

 

אני שולחת לך קישור לאתר של רשות המסים לאור תביעה ייצוגית אבא ז"ל זכאי להשבה כספית. ראיתי את שמו ברשימת הזכאים מס' 427 הגשת התביעה לכאורה נשמעת פשוטה, צריך לצרף צו ירושה וכו'

 

מדובר בגביה לא חוקית מצד רשות המסים על שימוש באתר שע"מ למייצגים במהלך מספר שנים. אין לי מושג באיזה סכום מדובר, כי לכל מייצג נגבה סכום אחר לפי משך השימוש (שעות התקשרות+אגרות שאילתות)

 

 

בהצלחה!

 

--

בברכה

ציפי פאסס

 

 

 




--
בברכה
ציפי פאסס