Date : 8/13/2018 9:08:43 AM
From : "Efrat Rozen"
To : "Dana Rothschild"
Subject : שאלה


הי דנה

לא הבנתי לגמרי לגבי ישיבות שנקבעו לנו ביומן – לעיתים נקבעו שלוש ישיבות באותו נושא – האם הכוונה היא לקיים שלוש ישיבות, או שאלו מועדים חלופיים?

בנוסף/באותו עניין.... – ביום 3.9 נקבעה לנו ישיבה אצלכם. לא אני ולא עילית יכולות להגיע ביום הזה. נקבעה עוד ישיבה באותו נושא ב-12. האם הכוונה היא לקיים שתי ישיבות?