Date : 8/9/2018 12:20:31 PM
From : "Ayala Avni"
To : "Hedva Bar" , "Raz Nizri" , "תפוצת ייעוץ וחקיקה"
Cc : "Emi Palmor" , "Ronen Shapira" , "Mary Youssef" , "Avihai Mandelblit" , "Gil Limon" , "Nadeem Abboud" , "Amir Haran" , "Zemer Blondheim"
Subject : RE: הליך ההטמעה


רז,

 

תודה רבה על ההישג המרשים והתקדמות בתהליך ההטמעה ותהליכי עבודה חדשים בהתאם למדריך לעבודת יעוץ וחקיקה.

 

תודה מיוחדת לנעמי בנימיני המדהימה שמובילה שינוי גדול בייעוץ וחקיקה, על המסירות, ההשקעה ועל תרומתה הרבה בארגון ובתפעול.

יישר כוח לכל מי שלקח חלק בעשייה המבורכת.

 

בברכה,

איילה אבני | לשכת משנה ליועץ המשפטי לממשלה (ניהול ותפקידים מיוחדים) | משרד המשפטים

________________________________________________________________

טל': 02-6466676 | נייד: 050-6217505 | פקס:02-6467687 | ayalaa@justice.gov.il

 

 

 

 

 

 

From: Hedva Bar
Sent: Thursday, August 09, 2018 2:11 PM
To: Raz Nizri; תפוצת ייעוץ וחקיקה
Cc: Emi Palmor; Ronen Shapira; Mary Youssef; Avihai Mandelblit; Gil Limon; Nadeem Abboud; Amir Haran; Zemer Blondheim
Subject: הליך ההטמעה

 

 

רז שלום,

 

הישג מרשים ביותר. זה לא מובן מאליו ושינוי מבורך לעבוד עם מי שרואה את טובת העובדים.

הצלחת בפרק זמן קצר כל כך עלה והצלח והמשך שיתוף פעולה פורה.

 

תודה רבה לכל מי שעסק במלאכה

 

 

בברכה,

חדוה בר

מרכזת ועדות שרים וכנסת לענייני חקיקה

טלפון: 026466652

נייד: 0506216950

 

 

From: Raz Nizri
Sent: Thursday, August 09, 2018 12:52 PM
To: תפוצת ייעוץ וחקיקה
Cc: Emi Palmor; Ronen Shapira; Mary Youssef; Avihai Mandelblit; Gil Limon; Nadeem Abboud; Amir Haran; Zemer Blondheim
Subject:

 

חברות וחברים,

 

כפי שידוע לכולכם, לפני כשנה חתמו אבי ליכט ומנכ"לית המשרד על הסכם עם מ"מ נציב שירות המדינה ועם הממונה על השכר באוצר, שעניינו השינוי הארגוני בייעוץ וחקיקה. על מנת לתמוך במהלך הארגוני, הוחלט להעניק כלים שונים למשרד המשפטים ולייעוץ וחקיקה, ובכלל זה עבודה מהבית לכלל המשפטנים, שדרוגי משרות, הקצאת תקני מוקדי ידע, וכן מענק על סך 5000 ₪ שיינתן בשתי פעימות; הכל, בהתאם להתקדמות תהליך השינוי הארגוני כאמור.

 

בשנה החולפת עסקנו כולנו רבות - בסיועם החשוב של מובילי הניהול ומובילי הלמידה - בהטמעת תהליכי עבודה חדשים בהתאם למדריך לעבודת יעוץ וחקיקה.

 

בשבועות האחרונים, פעלנו רבות מול גורמים שונים במטרה להביא לאישור מתן בפועל של התקנים, השדרוגים והמענקים הנזכרים בהסכם, ולאחרונה העברנו לנציבות שירות המדינה ולממונה על השכר, סיכום ביניים [מצ"ב] בנוגע לעמידה בתכנית.

 

אתמול קיימתי שתי פגישות עם נציב שירות המדינה וצוותו ועם סגן הממונה על השכר וצוותו, ובמסגרת הפגישות העלינו גם נושאים אלו.

 

אני שמח לבשר לכם, כי לאחר הצגת התקדמות התהליך הארגוני, סוכם בפגישות אלו כי בחודש הקרוב יקבלו העובדים את הפעימה השניה של המענק [ע"ס 2500 ₪], וכן כי "ישוחררו" השדרוגים השונים [א1-א3, א2-א4, ושדרוגי רכזות הלשכה] ותקני מוקדי הידע עליהם הוחלט ביחס לשנת 2018.

 

בהזדמנות זו אבקש להודות למנכ"לית המשרד, אמי פלמור, סמנכ"ל ההון האנושי, רונן שפירא וגב' מרי יוסף, על הסיוע הרב בתהליך. תודה גדולה גם לנעמי בנימיני, שרית שפיגלשטיין וזמר בלונדהיים על העבודה הרבה שעשו בתהליך ההטמעה יחד עם מובילי הניהול ומובילי הלמידה; וכמובן תודה רבה בעיקר לכם, משפטניות ומשפטני יעוץ וחקיקה והצוות המנהלי. בלעדיכם לא היינו מצליחים.

 

עבודה רבה עוד לפנינו בתחומים שונים, וביחד נצליח בעז"ה גם בהם.

 

חופשה נעימה [למי שעוד כאן...],

 

רז