Date : 5/11/2017 10:50:45 AM
From : "Reshef Shoshana"
To : "אגם שלמה"
Cc : "Agam Shlomo" , "Vered Shpilman" , "Talya Schein" , "Marlene Mazel"
Subject : RE: א"מ - ביקור בחו"ל - הערכת סיכונים


תודה

 

From: אגם שלמה [mailto:agam363@gmail.com]
Sent: Thursday, May 11, 2017 1:31 PM
To: Reshef Shoshana <Shoshi.Reshef@mfa.gov.il>
Cc: Agam Shlomo <agam.shlomo@mail.huji.ac.il>; Vered Shpilman <VeredSh@justice.gov.il>; Talya Schein <TalyaSc@justice.gov.il>; Marlene Mazel <MarleneM@justice.gov.il>
Subject: Re: א"מ - ביקור בחו"ל - הערכת סיכונים

 

היי,

באפריל 2005 מונה לראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה (מלחמת לבנון השנייה).

בדצמבר 2007 מונה למפקד זרוע היבשה (עופרת יצוקה). באוקטובר 2009 מונה למפקד פיקוד המרכז. במרץ 2012 סיים תפקידו כמפקד פיקוד מרכז, והשתחרר ב-2013.

 

לגבי מס' הטלפון - נעביר לכם בהמשך.

 

תודה,

 

בתאריך 11 במאי 2017 בשעה 13:07, מאת Reshef Shoshana <Shoshi.Reshef@mfa.gov.il>:

תודה אגם.

 

הכי דחוף מבחינתי:

-          להבין את שרשרת התפקידים בשנים האחרונות.

-          להבין איפה אנחנו יודעים שיש ככל הנראה בעיה.

 

לאחר קבלת המידע אוכל לפנות לנציגויות הרלוונטיות.

 

כלקח חדש יחסית- אבקש גם לקבל את מספר הטלפון הישיר של הנוסע. בו ניתן יהיה להשיג אותו במהלך הנסיעה (בנוסף לכל מספר של עוזר/ת). אנשינו רוצים גם מצידם שבמקרה חירום תהיה להם דרך ליצור עימו קשר ישירות.

 

בברכה, שושי

 

From: Agam Shlomo [mailto:agam.shlomo@mail.huji.ac.il]
Sent: Thursday, May 11, 2017 11:56 AM
To: Vered Shpilman‏ <VeredSh@justice.gov.il>
Cc: אגם שלמה‏ <agam363@gmail.com>; Reshef Shoshana‏ <Shoshi.Reshef@mfa.gov.il>; Talya Schein‏ <TalyaSc@justice.gov.il>; Marlene Mazel‏ <MarleneM@justice.gov.il>


Subject: Re: א"מ - ביקור בחו"ל - הערכת סיכונים

 

גם שושי אמרה שלא קיבלה ביום שלישי. 

אולי מפאת גודלו...

אנסה שוב (:

 


‫ב-11 במאי 2017, בשעה 11:52, ‏‏
Vered Shpilman ‏<VeredSh@justice.gov.il> כתב/ה:

אני לא ראיתי מייל נוסף. אולי נמחק לי בטעות? סורי..

 

From: Agam Shlomo [mailto:agam.shlomo@mail.huji.ac.il]
Sent: Thursday, May 11, 2017 11:51 AM
To: Vered Shpilman
Cc: אגם שלמה; FW-ShoshiR; Talya Schein; Marlene Mazel
Subject: Re: א"מ - ביקור בחו"ל - הערכת סיכונים

 

היי, מספר דקות לאחר מכן שלחתי את המייל הנוסף. האם לא התקבל? 


‫ב-11 במאי 2017, בשעה 11:34, ‏‏
Vered Shpilman ‏<VeredSh@justice.gov.il> כתב/ה:

אגם היי

האם תוכלי לשלוח את ההתכתבויות הקודמות כמו שכתבת?

תודה

ורד

 

From: אגם שלמה [mailto:agam363@gmail.com]
Sent: Tuesday, May 09, 2017 4:57 PM
To: FW-ShoshiR; Vered Shpilman
Cc: Talya Schein; Marlene Mazel
Subject: א"מ - ביקור בחו"ל - הערכת סיכונים

 

שלום!

 

בין הימים 3-12 ביוני א"מ עתיד לבקר במספר מדינות, במסגרת טיול (המשלב שייט). המסלול כדלהלן:

 

·         3.6 – קופנהגן, דנמרק (טיסה)

·         4.6 – Warnemunde  (גרמניה)

·         5.6 – שייט

·         6.6 – Tallinn (אסטוניה) (טיסה)

·         7.6 – St. Petersburg  (רוסיה)

·         8.6 – כנ"ל (טיסה)

·         9.6 – Helsinki (פינלנד) (טיסה)

·         10.6 – Nynashamn (שבדיה)

·         11.6 – שייט

·         12.6 – Copenhagen (טיסה ארצה).

 

אזכיר, כי הוגשה בעבר תלונה בנורבגיה הכוללת את שמו (במייל נפרד תשלחנה ההתכתבויות בשעתו בעניין ביקור שקיים והיה אמור לכלול ביקור בנורבגיה; אציין, כי בשיחה עמו הבהיר כי בשעתו לא ירד לחופי נורבגיה, עקב חשש התלונה שהייתה קיימת שם, ועל כן אין לנו אינדיקציה בעניין זה).

 

לעדכונכן ולהתייחסותכן בהקדם, נודה

תודה,

אגם שלמה