תודה לכל המשתתפים,
תזכורת אחרונה למי שמעוניין להשתתף וטרם הספיק
J
השי יימסר בתחילת שבוע הבא.
From: Orit Vencianer
Sent: Thursday, July 05, 2018 12:22 PM
To: Yeuhak-All
Subject: מזל טוב לרותם ארנרייך להולדת הבת
מזל טוב לרותם ארנרייך (מהאשכול של דני חורין) להולדת הבת
למעוניינים להשתתף במשלוח פרחים/סלסלה מוזמנים להעביר אלינו 10 ₪
אורית ורחל בחדר 217