שלום לכולם,
אנו מבקשים להגיש כתב אישום בגין אירוע משנת 2017 תוך פתיחת תיק משנת 2014.
בתיק חסרים הדיסקים של חקירות הילדים – המשטרה לא שמרה למרות הנחיה.
חקירות ילדים – משמידים דיסקים לאחר 3 שנים (כך מתברר).
האם הגשתם כתב אישום במצב שבו
לא הייתה לכם החקירה אלא רק התמליל?
תודה והמשך פגרה נעימה
בברכה,
דפנה יבין, עו"ד | פרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי)
טלפון: 03-6970226 פקס: 03-6919108
דוא"ל:
dafnay@justice.gov.il
__________________________