שלום לכולם,
בתקופה האחרונה אנו נתקלים במספר רב של דוחות ישנים אשר נשלחו באיחור ולא אושרו על ידי הממונה.
עובד אשר שלח באיחור את דוח הנוכחות שלו לאחר ה-20 לחודש או טיפל בדוחות נוכחות ישנים, עליו לעדכן את הממונה המאשר לו את הדוחות.
ההנחה כי הממונה מקבל התראה על שליחת הדוח על ידי העובד היא הנחה שגוייה.
הממונה מקבל הודעה/התראה במידה והעובד שלח בזמן את הדוח שלו.
כמו כן, עובדים רבים אינם מקפידים למלא את דוח הנוכחות שלהם.
עובד אשר לא שלח את דוח הנוכחות שלו למעלה
משלושה חודשים, עלול לעלות לוועדת משמעת.
תודה על שיתוף הפעולה,
ליעד רוסו, סטודנט- יח' הניהול