היי ערן,
לא שכחתי.
לאחר התייעצות שקיימתי עם
עו"ד גלית אקרמן מהלשכה המשפטית בעיריית חיפה - העירייה לא תוכל להסכים ל"חיסיון"
של ההסכם.
המדובר במדינה וברשות
מקומית, ולכן אין זה מקובל.
כמו כן, אין חולק על החובה
העקרונית של המדינה לשלם היטל סלילה. כך למשל, רק לפני מספר ימים ניתן תוקף של פסק
דין להסכם בתיק משטרת ישראל בחיפה
ושולם היטל סלילה – מבלי שנדרש סעיף
"סודיות" או אי שימוש במסמך.
איננו מתעקשים על הסכם
מפורט או מפורש שיכלול הודאה פוזיטיבית של משהב"ט.
אפשר לקבוע שלסילוק התביעה
ישולם סכום מסוים – ובא לציון גואל.
בברכה,
שמואל לנקרי
From: Eran Reznik
[mailto:EranR@justice.gov.il]
Sent: Thursday, June 08, 2017 4:57
PM
To:
Subject: פנ"צ -
שמואל שלום,
ממתין להתייחסותך בנושא שיחתנו הבוקר.
בברכה
ערן רזניק, עו"ד | ממונה
מסחרי פיסקאלי בפרקליטות מחוז חיפה (אזרחי)
טלפון: 04-8633950 נייד: 050-6216463 פקס:
02-6462648
דוא"ל: eranr@justice.gov.il
__________________________