לעובדים שלום,
בהמשך להודעתנו הקודמת בנושא השבתת החשמל בלשכה הראשית.
מהיום בשעה 17:00 ועד מחר בשעות הבוקר, יורד השאלטר באופן יזום לצורך ביצוע עבודות תחזוקה.
לידיעתכם והיערכותכם בהתאם.
בברכה,
יוסי כהן,
מנהל אגף א' תפעול
ולוגיסטיקה
YossiC@justice.gov.il
טלפון: 02-6466500/1/2