הי דודי
זה ממש מאוחר מידי בנסיבות. משרד המשפטים מחויב בהעברת הנתונים לדו"חות בינ"ל.
האם ישנה אפשרות לבצע מחוץ לגרסה?
תודה
מורן
From: Dudi Gordon
Sent: Wednesday, May 10, 2017 9:31 AM
To: Moran Lavi
Cc: Sima Tzabari
Subject: RE: עולם של גברים וכד'.
גרסת השו"שים היא "גרסת יולי". צפי: אוגוסט.
יום טוב,
דודי
From: Sima Tzabari
Sent: Wednesday, May 10, 2017 8:55 AM
To: Moran Lavi
Cc: Dudi Gordon
Subject: RE: עולם של גברים וכד'.
הי מורן
נתון זה לא מתקבל בממשק משטרה.
כל גורם שנקלט ויש לו ת.ז. – נעשית בדיקה מול מרשם אביב.
המידע לגבי מין קיים בממשק אביב אך לא נקלט בתנופ"ה . ברירת המחדל שמתעדכנת היא 'זכר' .
נדרשים שני שינויים :
1.
נדרש שינוי בקליטת המידע ממשק אביב כך שיחזיר גם נתונים על מין .
2.
עדכון המידע עבור כל הגורמים הקיימים במערכת.
לגבי גורמים שאינם אזרחים ישראלים - צריך לקדם מול המשטרה ולוודא שיש להם את המידע ויכולים להעביר בממשק – זה כבר יותר מורכב ותלוי במוכנות המשטרה .
למתי את נדרשת להעביר את הנתונים ?
האם נדרש לבצע זאת טרום גרסת השושי"ם?
תודה , סימה
From: Moran Lavi
Sent: Tuesday, May 09, 2017 11:27 PM
To: Sima Tzabari
Cc: Dudi Gordon
Subject: עולם של גברים וכד'.
הי סימה
מצ"ב קובץ ששלפתי.
גורמים במעמד נפגע עבירה שקשורים לתיקי פרקליטות מתנהלים.
יש כאן גם נשים. מעט מידי בוודאות.
צריך לבדוק בדחיפות האם אנחנו מקבלים את הנתון באופן שגוי מהמשטרה או קולטים אותו באופן שגוי בתנופ"ה. או שפשוט המשטרה לא משנה את המין ומעבירה תמיד זכר.
צריך לבדוק במקרים בהם מצוין "נקבה" האם מדובר בשינוי שנעשה באופן ידני.
זה מאוד חשוב.
אנחנו בדיוק מנסים לבצע כמה שליפות במטרה להעביר מידע לדוחות שהפרקליטות מחוייבת להם וביחס לנתונים אלה שאלת המין היא קריטית.
תודה
מורן