Date : 7/22/2018 4:20:41 AM
From : "Oriya Yaakov"
To : "תפוצת ייעוץ וחקיקה" , "General-Main-LishkatHaYoetz" , "Moran Schnaider"
Subject : צום ט' באב


בוקר טוב,

עובדים שצמים היום (למעט סטודנטים), זכאים לעבוד 6.5 שעות ולקבל שעתיים מופחתות שידווחו בדוח הנוכחות כ"שעות צום".

את הדיווח לא ניתן יהיה לדווח מעבר לשעות התקן כך שעובד שצם ושעות התקן שלו מסתיימות בארבע ויצא מהעבודה בשעה 15.00, יוכל לדווח "שעות צום" בין 15.00-16.00 ולא מעבר.

 

לשאלות נוספות אני כאן.

 

צום קל!

 

אוריה