Date : 5/11/2017 10:50:38 AM
From : "Hila Gordon"
To : "Dudi Gordon"
Subject : השב: זכות להחזרי כספים למייצגים
Attachment : השבה ליחיד שנפטר.pdf;


כן, זה זה.

תדפיס ותביא איתך


נשלח מסמארטפון ה-Samsung Galaxy שלי.


-------- הודעה מקורית --------
מאת: Dudi Gordon <DudiG@justice.gov.il>
תאריך: 11.5.2017 13:46 (GMT+02:00)
אל: Hila Gordon <HilaGor@justice.gov.il>
נושא: RE: זכות להחזרי כספים למייצגים

000253534

 

From: Hila Gordon
Sent: Thursday, May 11, 2017 1:46 PM
To: Dudi Gordon
Subject: השב: זכות להחזרי כספים למייצגים

 

 

 

תשלח לי מס תז

 

נשלח מסמארטפון ה-Samsung Galaxy שלי.

 

 

-------- הודעה מקורית --------

מאת: Dudi Gordon <DudiG@justice.gov.il>

תאריך: 11.5.2017 13:35 (GMT+02:00)

אל: Hila Gordon <HilaGor@justice.gov.il>

נושא: FW: זכות להחזרי כספים למייצגים

 

ראי מה כתבה ציפי. יכול להיות?

 

(במייל השני בו היית מכותבת היא כתבה: מספר מייצג זה כנראה מספר זהות. אם הכוונה למספר הרישיון - זה מופיע בתעודות שהיו תלויות לו בחדר. יש לכם אותן ?)

 

תודה

 

From: ציפי [mailto:tf10800@gmail.com]
Sent: Thursday, May 11, 2017 12:47 PM
To: Dudi Gordon
Subject: Re: זכות להחזרי כספים למייצגים

 

​מזל טוב לתמר, היא מתפקדת כמו ילדה בגיל 5+ תמר וגם דניאל ממש מתוקים !

הרבה נחת מהם!

 

איך שהבנתי התביעה הייצוגית כבר אושרה ורק צריך למלא טופס פניה לקבלת ההחזר.

שבת שלום

ציפי

 

בתאריך 11 במאי 2017 בשעה 7:37, מאת Dudi Gordon <DudiG@justice.gov.il>:

שלום ציפי,

תודה שבאתם לבקר את אמא. אצלנו הכל בסדר, חוגגים היום לתמר יום הולדת 4. איך שהזמן טס...

אבקש מהילה אשתי לבדוק את העניין הזה של הצטרפות לתביעה הייצוגית – תודה רבה!

סופ"ש נעים ושבת שלום,

דודי

 

From: ציפי [mailto:tf10800@gmail.com]
Sent: Wednesday, May 10, 2017 2:50 PM
To: Dudi Gordon
Subject: זכות להחזרי כספים למייצגים

 

שלום דודי,

 

מה שלומכם?

שמחנו להיפגש אתכם, אימא שלך כזאת מיוחדת. היא לא הייתה צריכה כ"כ לטרוח למעננו באירוח אבל כדרכה היא עושה הכול מעל ומעבר...

 

אני שולחת לך קישור לאתר של רשות המסים לאור תביעה ייצוגית אבא ז"ל זכאי להשבה כספית. ראיתי את שמו ברשימת הזכאים מס' 427 הגשת התביעה לכאורה נשמעת פשוטה, צריך לצרף צו ירושה וכו'

 

מדובר בגביה לא חוקית מצד רשות המסים על שימוש באתר שע"מ למייצגים במהלך מספר שנים. אין לי מושג באיזה סכום מדובר, כי לכל מייצג נגבה סכום אחר לפי משך השימוש (שעות התקשרות+אגרות שאילתות)

 

 

בהצלחה!

 

--

בברכה

ציפי פאסס

 

 



 

--

בברכה

ציפי פאסס