Date : 5/11/2017 9:47:21 AM
From : "ציפי"
To : "Dudi Gordon"
Subject : Re: זכות להחזרי כספים למייצגים

​מזל טוב לתמר, היא מתפקדת כמו ילדה בגיל 5+​ תמר וגם דניאל ממש מתוקים !
הרבה נחת מהם!

איך שהבנתי התביעה הייצוגית כבר אושרה ורק צריך למלא טופס פניה לקבלת ההחזר.
שבת שלום
ציפי

בתאריך 11 במאי 2017 בשעה 7:37, מאת Dudi Gordon <DudiG@justice.gov.il>:

שלום ציפי,

תודה שבאתם לבקר את אמא. אצלנו הכל בסדר, חוגגים היום לתמר יום הולדת 4. איך שהזמן טס...

אבקש מהילה אשתי לבדוק את העניין הזה של הצטרפות לתביעה הייצוגית – תודה רבה!

סופ"ש נעים ושבת שלום,

דודי

 

From: ציפי [mailto:tf10800@gmail.com]
Sent: Wednesday, May 10, 2017 2:50 PM
To: Dudi Gordon
Subject: זכות להחזרי כספים למייצגים

 

שלום דודי,

 

מה שלומכם?

שמחנו להיפגש אתכם, אימא שלך כזאת מיוחדת. היא לא הייתה צריכה כ"כ לטרוח למעננו באירוח אבל כדרכה היא עושה הכול מעל ומעבר...

 

אני שולחת לך קישור לאתר של רשות המסים לאור תביעה ייצוגית אבא ז"ל זכאי להשבה כספית. ראיתי את שמו ברשימת הזכאים מס' 427 הגשת התביעה לכאורה נשמעת פשוטה, צריך לצרף צו ירושה וכו'

 

מדובר בגביה לא חוקית מצד רשות המסים על שימוש באתר שע"מ למייצגים במהלך מספר שנים. אין לי מושג באיזה סכום מדובר, כי לכל מייצג נגבה סכום אחר לפי משך השימוש (שעות התקשרות+אגרות שאילתות)

 

 

בהצלחה!

 

--

בברכה

ציפי פאסס

 

 




--
בברכה
ציפי פאסס