שלום לכולם,
כידוע, לאחרונה התקיים הליך בחירת עובדים וצוותים מצטיינים במסגרת משרדית.
אנו שמחים לבשר כי מייעוץ וחקיקה ומלשכת היועץ נבחרו העובדים והצוותים הבאים:
·
גב' אוריאן שם טוב- מיכאלי – לשכת היועץ
·
גב' אילנה בן חמו- המחלקה למשפט כלכלי
·
עו"ד שמרית גולדנברג- המחלקה למשפט פלילי
·
צוות חדלות פרעון- מייעוץ וחקיקה- עו"ד טל גיז, עו"ד ספי זינגר, עו"ד מיכל אלבז, עו"ד נעמה דוד, עו"ד רוני טלמור
כמו כן, אנו ממתינים להחלטת נציב שירות המדינה בנוגע למועמדות נוספת להצטיינות בסגל הבכיר.
ברכות לזוכים-
אין ספק כי לעשייתכם תרומה רבה ומשמעותית
וכי
אתם ראויים לכל הצטיינות.
היחידה לפיתוח ההון האנושי