תשלום מלוא סכום התביעה בהנחה ואכן הוא מגלם תשלום היטל סלילה בגין 1,448 מ"ר בנוי.
צביקה-
אני מוודא שבדקתם כי מבחינה תחשיבית הסכום מדויק ?
בועז
From:
Eran Reznik [mailto:EranR@justice.gov.il]
Sent:
Tuesday, June 13, 2017 10:52 AM
To:
Boaz Grinberg; Pini (pini@be-law.co.il); עו"ד צבי
בן-אליעזר
Cc:
Aliza Goldshtain
Subject:
RE: עירית חיפה נ' משרד הביטחון - פנימיה צבאית
Importance:
High
הי בועז,
איזה פשרה מאושרת? סכום התביעה? כולו? רובו? מחציתו?
נא הבהרותיך.
בברכה
ערן רזניק, עו"ד | ממונה מסחרי פיסקאלי בפרקליטות מחוז חיפה (אזרחי)
טלפון: 04-8633950 נייד: 050-6216463 פקס: 02-6462648
דוא"ל:
eranr@justice.gov.il
__________________________
From: Boaz Grinberg [mailto:Boaz_Grinberg@mod.gov.il]
Sent: Tuesday, June 13, 2017 10:18 AM
To: Eran Reznik; Pini (pini@be-law.co.il);
עו"ד צבי בן-אליעזר
Cc: Aliza Goldshtain
Subject: RE: עירית חיפה נ' משרד הביטחון - פנימיה צבאית
ערן שלום,
הפשרה מאושרת על ידינו. נא קדם הסכם פשרה מתאים מול עו"ד לנקרי בהתאם לרוח הדברים במייל מטה.
בועז
From:
Eran Reznik [mailto:EranR@justice.gov.il]
Sent:
Thursday, June 08, 2017 5:58 PM
To:
Boaz Grinberg; Pini (pini@be-law.co.il);
עו"ד צבי בן-אליעזר
Subject:
עירית חיפה נ' משרד הביטחון - פנימיה צבאית
Importance:
High
שלום לכולם,
בהמשך לשיחתנו השבוע שוחחתי עם עו"ד שמואל לנקרי והוא הסכים לנוסח הבא: "הסכם פשרה זה מסיים את המחלוקת מושא התביעה שבכותרת בלבד והתובעת לא תהיה רשאית לעשות בו כל שימוש,
מכל מין וסוג שהוא, בכל הליך משפטי אחר - בין קיים ובין עתידי - שבין הצדדים." (נוסח כזה הוכנס להסכם פשרה עם העיריה שנחתם בשבוע שבעבר לגבי משטרת ישראל.)
הוא גם הסכים שאם נגיע לפשרה ירשם רק סכום בלי הודאות.
אני סבור כי הנוסח והאמור מספקים בהחלט.
אם מקובל עליכם, מציע לקדם שיחה עניינית איתו לגוף המחלוקת.
מה דעתכם?
בברכה
ערן רזניק, עו"ד | ממונה מסחרי פיסקאלי בפרקליטות מחוז חיפה (אזרחי)
טלפון: 04-8633950 נייד: 050-6216463 פקס: 02-6462648
דוא"ל:
eranr@justice.gov.il
__________________________