הי דודי ,
חנוך מציע לחלק את וועדת היגוי לשתי וועדות.
1.
ועדה לתנופ"ה
2.
דיון אסטרטגי – לגבש נושאים לדיון.
יום ראשון נגבש עם ששון ונחזיר תשובה סופית.
הדרכה – בנוסף למכרז המתגבש , בתהליך גיוס של 3 מדריכים , במקום אלו שעזבו , לפי התקן הקיים.
מייל לתכנית העבודה - אושר על ידי חנוך. מציע לחכות לתשובה של אלכס לגבי הדחיה של
CRM ולתת תשובה גם בעניין זה.
תודה , סימה