ערן וירון שלום,
עד כה המדיניות שלנו בכל המחוזות הייתה כי בתיקים שבהם לא שולמה אגרה אנחנו לא מגישים הודעות מפרשות שכן לעמדתנו לא הוגש ערעור כדין. לדעתי אין סיבה לסטות מעמדה
זו.
החידוש כעת שהמייצגים החליטו לשלם אגרה בתיק אחד ולהגיש בקשה לצרף את כל התיקים במשרד (שלא שולמה לגביהם אגרה) לאותו תיק – כך הם פוטרים עצמם מתשלום אגרה.
לעמדתנו, יש להגיש הודעה מפרשת רק בתיק (היחיד או מספר תיקים) בהם שולמה אגרה – בתיקים אלה לא ניתן להעלות טענה כי לא שולמה אגרה. אם לא שולמה אגרה לא צריך להגיש
הודעה מפרשת.
אם אתם חושבים אחרת, או שקיימת אי הבנה אשמח אם נדבר.
עודד.
_____________________________
עודד טאובר, עו"ד
חטיבה משפטית, נציבות מס הכנסה
טל: 02-6559-437, פקס: 02-6559-894
odedta@taxes.gov.il
From: Eran Reznik [mailto:EranR@justice.gov.il]
Sent: Tuesday, June 20, 2017 3:02 PM
To: YARONCH@taxes.gov.il; עודד טאובר
Subject: RE: הודעה מפרשת צפריר אביב
לדעתי בהחלט.
ערן רזניק, עו"ד | ממונה מסחרי פיסקאלי בפרקליטות מחוז חיפה (אזרחי)
טלפון: 04-8633950 נייד: 050-6216463 פקס: 02-6462648
דוא"ל:
eranr@justice.gov.il
__________________________
From:
YARONCH@taxes.gov.il [mailto:YARONCH@taxes.gov.il]
Sent: Tuesday, June 20, 2017 2:59 PM
To: Eran Reznik; odedta@itc.mof.gov.il
Subject: הודעה מפרשת צפריר אביב
This message has been analyzed and no issues were discovered.
שלום
לפני הוצאת ההודעה המפרשת,
האם לדעתכם יש להוסיף כי לא שולמה אגרת בית משפט?
תודה
בכבוד רב,
ירון חושקובר, רו"ח
סגן פקיד שומה חיפה
טל: 04-8630278
פקס: 04-8667249