Date : 5/11/2017 7:26:09 AM
From : "Moran Lavi"
To : "Dudi Gordon"
Cc : "Sivan Haymovitz" , "Sima Tzabari" , "Alexander Minski"
Subject : RE: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?
Attachment : 115130_image001.png;


הי דודי

 

זה אחת מן ההצעות שהועלו במסגרת שיח בנושא שהתנהל במיילים עם פורום רפרנטים.

 

ניתן ליידע את הפורום ולבקש את אישורו. אתה רוצה שאני אעשה זאת?

 

מורן

 

From: Dudi Gordon
Sent: Thursday, May 11, 2017 10:25 AM
To: Moran Lavi
Cc: Sivan Haymovitz; Sima Tzabari; Alexander Minski
Subject: FW: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

היי מורן,

יש אישור של הפורום לשו"ש זה?

תודה,

דודי

 

From: Sivan Haymovitz
Sent: Wednesday, May 10, 2017 2:33 PM
To: Dudi Gordon
Cc: Sima Tzabari; Alexander Minski
Subject: RE: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

הי דודי

ראה סיכום מצורף

אנא אישורך לאפיון

 

בברכה

 

חיימוביץ סיון

ראש צוות ניתוח מערכות, פרויקט תנופה.

054-5432140 03-6920475

 

 

 

From: Sivan Haymovitz
Sent: Wednesday, May 10, 2017 10:31 AM
To: Moran Lavi
Cc: Eti Fudim; Sivan Haymovitz
Subject: FW: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

סיכום משיחה ב10.5.17

 

טריגר ליצירה:

בתיק במסלול 'פלילי מעצר' או 'פלילי ללא מעצר', 'חקירת סיבות מוות'.

אם התיק פתוח וגם יש בו תפוסים וגם לא הוגש וגם יש בו משימת הכנה. (כלומר זה יצא ברגע ההקצאה ויופנה לאחראי).

אז המשימה תופיע מידית.

ללא מועד ייעד.

ותופנה לאחראי התיק.

 

טריגרים לסגירת המשימה

1.      ידנית.

2.      אם בוצע הגשת כתב אישום.

 

בברכה

 

חיימוביץ סיון

ראש צוות ניתוח מערכות, פרויקט תנופה.

054-5432140 03-6920475

 

 

 

From: Sivan Haymovitz
Sent: Thursday, April 27, 2017 2:37 PM
To: Dudi Gordon
Cc: Sima.tzabari@iCloud.com; Alexander Minski
Subject: RE: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

הי

אני צריך עזרה בגיבוש התנאי למשימת 'בקשה להארכת תפוסים' 169878 כיון שבתכתובות שונות רשומים דברים שונים:

1.      ערן רושם '5 חדשים מתחילת חקירה'. הנתון לא חובה ולא מתקבל מהמשטרה. אין אפשרות להתבסס עליו.

2.      אשרת רשמה 45' יום מפתיחת התיק'. סבבה אבל לא דומה למה שקיים.

3.       לאה רשמה בסיכום פורום רפרנטים: 'המשימה תופיע רק לאחר שמוזנת בתיק משימת הכנה'.

 

הלוגיקה הקיימת היא:

בתיק במסלול 'פלילי מעצר' או 'פלילי ללא מעצר'

אם התיק פתוח וגם יש בו תפוסים וגם לא הוגש

אז המשימה תופיע מיד ויהיה בה תאריך יעד לשלושים יום מהיום.

סגירת המשימה היא ידנית.

 

 

הניחוש הלא מחייב שלי שזה משהו כזה?:

טריגר ליצירה:

בתיק במסלול 'פלילי מעצר' או 'פלילי ללא מעצר'.

אם התיק פתוח וגם יש בו תפוסים וגם לא הוגש וגם יש בו משימת הכנה.

אז המשימה תופיע אחרי 45 יום מפתיחת התיק ותופנה לאחראי התיק.

 

טריגרים לסגירת המשימה

1.      ידנית

2.      אם בוצע הגשה

 

 

 

בברכה

 

חיימוביץ סיון

ראש צוות ניתוח מערכות, פרויקט תנופה.

054-5432140 03-6920475

 

 

From: Eran Tzabari
Sent: Sunday, January 10, 2016 3:19 PM
To: Dudi Gordon; Forum_Tnufa_Plili
Subject: RE: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

שלום לכולם,

הארכת תפוסים צריכה להיספר לא מרגע שהתיק נחת אצלנו אלא מיום התפיסה.

אני מניח שלא את כל הנתונים אנחנו מקבלים (אם יש את הנתון הזה, מה טוב).

 

בכל מקרה, בתיק בו לא הוגש כתב אישום, צריכה לעלות ההתראה, חמישה חודשים לאחר מועד תחילת החקירה. יש שדה כזה, שאפילו אמור להתמלא אוטומטית בהעברת התיק בממשק.

 

cid:image001.png@01D2C99A.412E0FD0

 

--------------------------

בברכה,

 

ערן צברי

EranT@justice.gov.il

טל' נייד 050-6217691

 

From: Dudi Gordon
Sent: Sunday, January 10, 2016 3:11 PM
To: Forum_Tnufa_Plili
Subject: FW: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

שלום לכולם,

אנא התייחסותכם עד ליום 14/1/16. בהיעדר התנגדות, יועבר להמשך טיפול המחשוב.

שבוע טוב,

דודי

 

From: Oshrat Sharon
Sent: Sunday, January 10, 2016 3:03 PM
To: Dudi Gordon
Cc: Lea Chasida; Alexander Minski; Keren Bar-Menachem
Subject: RE: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

דודי שלום,

 

לאחר שיחה של לאה וקרן הובהר כי הדרישה היא :

משימה 'בקשה להארכת תפוסים' צריכה להופיע לפי התנאים הבאים:

אם סומן בתיק החיווי "תפוסים" תופיע משימת 'הארכת תפוסים' לאחר 45 יום (מפתיחת התיק) בתנאי שבתקופה זו לא הוגש כתב אישום. המשימה תופיע לאחראי בתיק.

 

חשוב לציין שמשימה זאת רלוונטית לכל המחוזות.

 

לאחר אישור פורום הרפרנטים נעדכן מתי ניתן לממש בקשה זאת.

 

בברכה,

 

אושרת שרון

 

מנמ"רית יחידתית – פרקליטות

אגף מערכות מידע  משרד המשפטים

 

נייד 054-2295111

 

 

From: Dudi Gordon
Sent: Wednesday, December 02, 2015 11:25 AM
To: Oshrat Sharon
Cc: Lea Chasida; Alexander Minski; Keren Bar-Menachem
Subject: FW: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

האם ניתן?

דודי

 

From: Keren Bar-Menachem
Sent: Wednesday, December 02, 2015 11:19 AM
To: Lea Chasida; Dudi Gordon
Cc: Oshrat Sharon; Alexander Minski
Subject: RE: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

הי,

לדעתי אין סיבה להתנגדות. הבעייה קיימת לדעתי בכל המחוזות. הרי לא מבטלים את המשימה רק דוחים את מועדה. אשמח שהדבר יבוצע מחוץ לגרסה.

קרן

 

From: Lea Chasida
Sent: Tuesday, December 01, 2015 11:02 AM
To: Keren Bar-Menachem
Cc: Oshrat Sharon; Alexander Minski
Subject: RE: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

אני חושבת שכדאי להעלות את הנושא לדיון בפורום הרפרנטים. לדעתי שווה להגדיר מחדש את הצורך במשימה ואת הטריגר הנכון להופעתה.

 

תודה

לאה

 

From: Keren Bar-Menachem
Sent: Monday, November 30, 2015 1:00 PM
To: Lea Chasida
Subject: RE: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

המדובר במשימה להארכת תוקף תפוסים.

 

From: Lea Chasida
Sent: Sunday, November 29, 2015 9:47 AM
To: Keren Bar-Menachem
Cc: Oshrat Sharon; Alexander Minski
Subject: RE: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

על איזה משימה או משימות מדובר בדיוק? מה שם המשימה?

 

From: Keren Bar-Menachem
Sent: Thursday, November 26, 2015 5:49 PM
To: Lea Chasida
Subject: השב: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

הי

לדעתי הפתרון הוא שהמשימה תגיעה לאחראי האמיתי. אורי רק מקצה את התיקים לפרקליטים. לכן לדעתי נכון שהמשימה תגיע 45 יום לאחר פתיחת התיק ואז ברוב רובם של המקרים כסר יהיה ממש אחראי

 

אפשרי?

תודה 

קרן

 

 




-------- הודעה מקורית --------
מאת: Lea Chasida <LeaC@justice.gov.il>
תאריך: 26/11/2015 3:43 PM (GMT+02:00)
אל: Keren Bar-Menachem <KerenBM@justice.gov.il>
עותק: Oshrat Sharon <OshratSh@justice.gov.il>,Alexander Minski <Alexandermi@justice.gov.il>
נושא: RE: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

הי קרן,

 

האם המשימות הללו אכן לא רלבנטיות לאחראי בתיק?

 

כי יכולים להיות 2 פתרונות (וזה תלוי בסוג הבעיה):

או לבטל/לתקן/לשנות משימות אם הן לא רלבנטיות לאחראי התיק

או אם הן רלבנטיות לאחראי התיק ואורי לא באמת אחראי בתיק אלא הוא סתם נרשם שם – אז לדאוג שהתיק יעבור לאחראי האמיתי.

 

אז איפה בדיוק הבעיה?

 

לאה

 

From: Keren Bar-Menachem
Sent: Thursday, November 26, 2015 2:37 PM
To: Lea Chasida
Subject: FW: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

הי לאה,

חייבת לטפל בנושא הזה. אורי כבר תיכף מתעלף מרוב משימות כאחראי על כל תיקי ההכנה. מה עושים. יש לך רעיון?

קרן

 

From: Ori Renezki
Sent: Thursday, November 26, 2015 1:30 PM
To: Keren Bar-Menachem
Subject: מה עושים עם ההתראות בתנופה של אורכה לתפוסים ?

 

קרן,

 

מה המקור להתרעה הזו ?

כל תיק שנפתח ומועבר אלי אני גם מקבל משימה בנושא – מדובר במאות משימות בחודש שלא ברור לי טיבן ומה אמורים לעשות איתן וממלאות לי את הלוח ומסתירות לי משמות אמיתיות.

יש אפשרות להפסיק עם הדבר הבלתי יעיל ומטריד הזה ?

 

רינצקי