Date : 7/29/2018 8:20:23 AM
From : "Dafna Liberman-Vachnish"
To : "Chen Asis"
Cc : "Dina.Lehmann@MOH.GOV.IL" , "Avishag Levy" , "Forum Pikuah" , "david.cohen@MOH.GOV.IL" , "Meirav.Bukshetzky@MOH.GOV.IL" , "Galitma@ips.gov.il"
Subject : Re: הגשת בקשה לפיקוח לקטין ששוחרר ממאסר לאחר שמלאו לו 19 שנה
Attachment : 84557_image001.png;84557_image002.png;
 לגלית יש החלטות 

נשלח מה-iPhone שלי

‫ב-29 ביולי 2018, בשעה 15:18, ‏‏Chen Asis ‏<ChenA@justice.gov.il> כתב/ה:‬

שלום לכולם,

הגשתי עכשיו בקשה למתן צו פיקוח בנסיבות הבאות:

המשיב היה בן 16.5 כשביצע עבירת מין.

כתב האישום הוגש נגדו בדרך הגדילה לאחר שנה (כמה ימים לפני תום השנה)

המשיב ניהל הוכחות. נשמעה פרשת התביעה והוא העיד.

בינתיים הוא התבגר ונעצר עד לתום ההליכים בשל עבירות אחרות.

ההגנה ניצלה את המעצר והגיעה להסדר כולל על כל תיקיו.

תיק המין צורף לתיק בו הוא נעצר (יחד עם עוד כמה תיקים אחרים) ובטיעונים לעונש הוצג הסדר כולל על כל התיקים של שמונה חודשי מאבר בפועל ורכיבי ענישה נוספים.

בסופו של יום נגזרו על המשיב 8 חודשי מאסר בפועל החל מיום מעצרו והוא שוחרר ממאסר ביום 17.7.2018 (בן 19 ואחד עשר יום)

 

כלומר חוק ההגנה חל עליו.

מסוכנותו הוערכה כבנינונית גבוהה והגשנו בקשה לצו פיקוח

 

היום אמור להיות דיון בעניין וההגנה מתכוונת לטעון שהחוק לא חל עליו וגם אם כן איו זה ראוי וצודק שהחוק יחול עליו.

האם מי מכן הגישה בקשה לפיקוח במקרה כזה? או בקשה לפיקוח על עבירה שביצע קטין והשתחרר ממאסר לאחר שמלאו לו 19 שנה?

 

בברכה,

חן עסיס לביא, עו"ד | פרקליטות מחוז דרום (פלילי)

                                        שלוחת לכיש

טלפון: 08-6700864   פקס: 02-6462559

דוא"ל: chena@justice.gov.il

__________________________

פרקליטות המדינה    <image001.png.awsec>     <image002.png.awsec>