הי אתי,
עשיתי שינויים בהתאם להערותיך. בעיקר אני עכשיו מתייחס להטבות בקשר לבחירות
"or otherwise".
כמובן, הבסיס של הבקשה הוא החשדות מצד החוקרים בעניין תשלום ההטבות ל –
Basescu. אני רק רוצה
להיות בטוח שהדבר לא השתנה עקב המייל האחרון של לילית. אני מניח שעדיין חושדים בהעברת הטבות ל –
Basescu
בעניין הפרויקט. אם זה לא המצב מדוע אנחנו שולחים את הבקשה? מישהו יכול להרגיע אותי על הנקודה העיקרית הזאת לפני שאני חותם על הבקשה.
בברכה,
יצחק
From: Etty Ben Dor
Sent: Tuesday, September 18, 2018 8:59 AM
To: Yitzchak Blum
Cc: Tafat Moyal; Kayla Dolin; Moran Bartfeld; yonina; yanivshmool@police.gov.il; lilitnitzan100@police.gov.il
Subject: Re: בקשה משלימה לרומניה - טיוטה
יצחק -
הערה
קצרה
מטעמנו -
הזכרת
טובות
הנאה
בקשר
לבחירות -
האם
לא
כדאי
להוסיף
גם
אמירה
כללית
על
טובות
הנאה
בכלל -
just in case....?
נשלח
מ-VMware Boxer
בתאריך 17
בספט׳ 2018 16:21, Yitzchak Blum <YitzchakB@justice.gov.il>
כתב:
שלום רב,
מצ"ב טיוטה לבקשה משלימה לעזרה משפטית לרומניה ב-BSGR.
אני עדיין רוצה לעשות הגהות עליה אבל רציתי להעביר את זה אליכם להערות/אישור עד ליום חמישי ב-11:30 בגלל
שכוונתי היא להוציא את הבקשה ביום חמישי לפני חג הסוכות כדי שזה יגיע לרומניה מספיק זמן לפני נסיעת החוקרים שלנו באוקטובר.
בברכת גמר חתימה טובה,
יצחק