הי שוב,
הפגישה במשרדך?
From:
רונית גלמידי
Sent: Tuesday, June 20, 2017 8:11 AM
To: 'רזניק ערן'
Subject: RE: פגישה בעניין בי"ח טירת כרמל
כבר מוציאה
המשך יום טוב
From:
רזניק ערן
[mailto:eranre@mail.gov.il]
Sent: Tuesday, June 20, 2017 8:01 AM
To: רונית גלמידי
Cc: Eran Reznik
Subject: RE: פגישה בעניין בי"ח טירת כרמל
1600 - מתאים ? אם כן - תוציאי זימון באאוטלוק?
תודה מראש
מאת: רונית גלמידי <galamidi@pelco-law.co.il>
נשלח: יום שלישי 20 יוני 2017 07:49
אל: רזניק ערן
נושא: RE:
פגישה בעניין בי"ח טירת כרמל
הי,
אין בעיה ביום א' , באיזו שעה אתה מעדיף?
From:
רזניק ערן [mailto:eranre@mail.gov.il]
Sent:
Tuesday, June 20, 2017 7:48 AM
To:
רונית גלמידי; Eran Reznik
Subject:
RE: פגישה
בעניין בי"ח טירת כרמל
בוקר טוב,
לצערי לא, לא אהיה במשרד בימים 21.6 - 22.6
מה עם יום ראשון באותה שעה או ב- 1600?
בברכה
מאת: רונית גלמידי <galamidi@pelco-law.co.il>
נשלח: יום שלישי 20 יוני 2017 07:40
אל: Eran Reznik
נושא: פגישה בעניין בי"ח טירת כרמל
הי ערן בוקר טוב,
האם 22.6 בשעה 15:00 יכול להתאים לפגישה עם אסף ואלדד?