שלום רב,
מפיצה לכל האשכולות כי נראה לי שיש כאן נגיעה לנושאים רבים.
From: Hagit Lernau
Sent: Monday, August 13, 2018 6:25 PM
To: noa.sh@mevaker.gov.il; 'sharonp@bizchut.org.il'; Daniel Raz; Yifat Raveh
Subject: יכול להיות הרבה יותר גרוע
כתבת תחקיר על היחס של מערכות המשפט והכליאה בארצות הברית לחולי נפש.
התסריט מבוסס על תחקיר של עיתונאית בשם
Alisa Roth
לצורך ספר שפרסמה באפריל השנה:
Insane: America's Criminal Treatment of Mental Illness
https://one.npr.org/?sharedMediaId=627801619:627801629
נתונים מדהימים על כך שכ-50% מהאסירים בהם עם בעליות נפשיות כאלו או אחרות
הפסקת טיפול תרופתי הנדרש, והחזקת האסירים תנאים שאינם מתאימים לצרכים הטיפוליים שלהם מבחינת רעש, יכולת התמודדות עם רגולציה ומשמעת.
שווה להקשיב כי בראיון אליסה רוט המפרקת את חוויית הכליאה של אסירים עם מחלת נפש פעילה לחוויות יומיומית מתסכלות ואכזריות.
והשאלה הגדולה, באיזו מידה הפכו בתי הכלא לתחליף לבתי חולים פסיכיאטרים של פעם.
From:
יעקב טייכמאן [mailto:yakovyosefteichman@gmail.com]
Sent: Wednesday, August 01, 2018 6:44 PM
To: Hagit Lernau
Subject: Re: שמעת ?