ערן שלום רב,
במשך לשיחתנו להלן הבהרת בקשת בית חולים מזור – בנושא ערעור בנושא מי שפכים:
1.
בפברואר 2017 התקבלה בבית חולים מזור דרישת תשלום בגין מי שפכים מתאגיד המים מי עכו- נושא זה הועבר ע"י הפרקליטות האזרחית לטיפולו של משרד כץ גבע איצקוביץ .
2.
במקביל קיבל ביה"ח דרישה נוספת לתשלום בגין מי שפכים – על חיוב זה הגשנו ערעור בצירוף חוות דעת מומחה – ערעור זה נדחה .
3.
לאור כל הדחיות שקיבלנו עד כה מתאגיד מי עכו זהו השלב לפנות לערכאות משפטיות ולצורך כך אנחנו צריכים טיפול אם באמצעות משרד עורכי הדין שצוין או באמצעות הפרקליטות
? מה שבטוח שחובה להגיב ולערער על החיובים הנ"ל .
4.
מקווה שהנושא הובהר והיה בהיר יותר .
תודה
שלומית טפירו, עו"ד
יועצת משפטית בי"ח מזור