Date : 6/7/2017 8:16:55 AM
From : "Shlomit Tapiro"
To : "Eran Reznik"
Cc : "Eytan Lederer"
Subject : הגשת ערעור לתאגיד המים - מי עכו בנושא מי שפכים


ערן שלום רב,

במשך לשיחתנו להלן הבהרת בקשת בית חולים מזור – בנושא ערעור בנושא מי שפכים:

 

1.      בפברואר 2017 התקבלה בבית חולים מזור דרישת תשלום בגין מי שפכים מתאגיד המים מי עכו- נושא זה הועבר ע"י הפרקליטות האזרחית לטיפולו של משרד כץ גבע איצקוביץ .

2.      במקביל קיבל ביה"ח דרישה נוספת לתשלום בגין מי שפכים – על חיוב זה הגשנו ערעור בצירוף חוות דעת מומחה – ערעור זה נדחה .

3.      לאור כל הדחיות שקיבלנו עד כה מתאגיד מי עכו זהו השלב לפנות לערכאות משפטיות ולצורך כך אנחנו צריכים טיפול אם באמצעות משרד עורכי הדין שצוין או באמצעות הפרקליטות ? מה שבטוח שחובה להגיב ולערער על החיובים הנ"ל .

4.      מקווה שהנושא הובהר והיה בהיר יותר .

 

תודה

שלומית טפירו, עו"ד

יועצת משפטית בי"ח מזור