Date : 6/20/2017 4:49:14 AM
From : "רונית גלמידי"
To : "רזניק ערן"
Subject : RE: פגישה בעניין בי"ח טירת כרמל
Attachment : 188565_image001.jpg;


הי,

 

אין בעיה ביום א' , באיזו שעה אתה מעדיף?

 

חתימה גלמידי

 

From: רזניק ערן [mailto:eranre@mail.gov.il]
Sent: Tuesday, June 20, 2017 7:48 AM
To:
רונית גלמידי; Eran Reznik
Subject: RE:
פגישה בעניין בי"ח טירת כרמל

 

בוקר טוב,

 

לצערי לא, לא אהיה במשרד בימים 21.6 - 22.6

 

מה עם יום ראשון באותה שעה או ב- 1600?

 

בברכה

 

 

 


מאת: רונית גלמידי <galamidi@pelco-law.co.il>
‏‏נשלח: יום שלישי 20 יוני 2017 07:40
‏‏אל:
Eran Reznik
‏‏נושא: פגישה בעניין בי"ח טירת כרמל

 

הי ערן בוקר טוב,

 

האם 22.6 בשעה 15:00 יכול להתאים לפגישה עם אסף ואלדד?

 

חתימה גלמידי