היי ערן,
אין לי בעיה להסכים לנוסח זהה
לזה שבהסכם שנחתם בעניין משטרת ישראל.
בברכה,
שמואל
From: Eran Reznik
[mailto:EranR@justice.gov.il]
Sent: Thursday, June 08, 2017 5:25
PM
To:
Cc:
Subject: RE: פנ"צ -
שמואל הי,
לא ירדת לסוף
דעתי או שאני לא הסברתי כראוי.
לא דיברתי על
חיסיון ההסכם כלל אלא שהסכם, ככל שיושג, לא יובא על ידי העירייה כראיה כלשהיא
בהליך משפטי אחר שבין הצדדים – בין עתידי ובין קיים.
לגבי הסכם
הפשרה עם המשטרה מלפני כמה ימים – טעות בידך. ההסכם כולל סעיף של אי שימוש בו
כראיה, והסכמה דומה אני מבקש בקשר לנדון.
אודה
להתייחסותך לאור האמור.
בברכה
ערן רזניק, עו"ד | ממונה
מסחרי פיסקאלי בפרקליטות מחוז חיפה (אזרחי)
טלפון: 04-8633950 נייד: 050-6216463 פקס:
02-6462648
דוא"ל: eranr@justice.gov.il
__________________________
From:
Sent: Thursday, June 08, 2017 5:07
PM
To: Eran Reznik
Cc:
Subject: RE: פנ"צ -
היי ערן,
לא שכחתי.
לאחר התייעצות שקיימתי עם
עו"ד גלית אקרמן מהלשכה המשפטית בעיריית חיפה - העירייה לא תוכל להסכים
ל"חיסיון" של ההסכם.
המדובר במדינה וברשות
מקומית, ולכן אין זה מקובל.
כמו כן, אין חולק על החובה
העקרונית של המדינה לשלם היטל סלילה. כך למשל, רק לפני מספר ימים ניתן תוקף של פסק
דין להסכם בתיק משטרת ישראל בחיפה
ושולם היטל סלילה – מבלי שנדרש סעיף
"סודיות" או אי שימוש במסמך.
איננו מתעקשים על הסכם
מפורט או מפורש שיכלול הודאה פוזיטיבית של משהב"ט.
אפשר לקבוע שלסילוק התביעה
ישולם סכום מסוים – ובא לציון גואל.
בברכה,
שמואל לנקרי
From: Eran Reznik [mailto:EranR@justice.gov.il]
Sent: Thursday, June 08, 2017 4:57
PM
To:
Subject: פנ"צ -
שמואל שלום,
ממתין להתייחסותך בנושא שיחתנו הבוקר.
בברכה
ערן רזניק, עו"ד | ממונה
מסחרי פיסקאלי בפרקליטות מחוז חיפה (אזרחי)
טלפון: 04-8633950 נייד: 050-6216463 פקס:
02-6462648
דוא"ל: eranr@justice.gov.il
__________________________