שוחחתי עם עמית על כך, כרגע בעיני לא טוב לחלק, כאשר יגיע רפרנט רביעי ואביגיל תחזור נעשה חלוקה לפי משרדים
From: Liana Blumenfeld Meged
Sent: Tuesday, July 17, 2018 11:17 AM
To: Lilach Wagner; Dana Rothschild; Netta Saroussi; Shir Porat
Subject: רפרנטורה
הי כולן
רעות עכשיו שוחחה על חלוקת הרפרנטורות. היא סיפרה על המהלך שנעשה אצלם לגבי חלוקת המשרדים, ואמרה שהציפה את ההצעה שתהיה גם אצלנו חלוקה פר משרדים, ולא חלוקה קונקרטית, פר פנייה,
שמתבצעת על ידי ראשת האשכול.
אני יודעת שיש מאפיינים שונים לכל משרד, ויתרונות וחסרונות, אבל אני די מסכימה, שאם כבר עושים סדר, יש הגיון בזה שגם בנושא הזה תהיה וודאות מראש, שתאפשר התמקצעות והיכרות עם הרפרנטים
והמטריה וכו'. מצד שני, הגמישות אח"כ, כשמגיעה פנייה מסויימת, היא מוגבלת יותר.
מציפה זה אולי לדיון בישיבת אשכול.
ליאנה
ליאנה בלומנפלד-מגד, עו"ד
אשכול פשיעה חמורה
יעוץ וחקיקה (משפט פלילי)
טל: 02-6466299, פקס.: 02-6467080