From: Rachel Shilanski
Sent: Tuesday, May 09, 2017 11:36 AM
To: Tom Yassinovsky; Bina Zemach Mauner; Iris Galili; Nisreen Khoury
Cc: Kobi Azulay; Shlomi Yarden
Subject: RE: רשות האוכלוסין - תביעות של חוזה 520 CRM:0284057
שלום לכולם,
לאחר מחשבה נוספת ובעקבות שיחה שניהלתי אתמול עם תם, הגעתי למסקנה שהדבר הנכון לעשות, נוכח טפטוף התביעות הרציף של עו"ד בשן, הוא להגיש בקשה לנשיא הארצי לאיחוד
כל התיקים בבי"ד אחד.
אין טעם לבקש לאחד בכל בי"ד בנפרד ולנהל ארבע מערכות של תיקים בארבעה בתי דין לעבודה.
מחר תם תופיע בדיון המקדמי בתיק הקבוע בב"ש ותודיע לשופט ,בנוכחות עו"ד בשן, כי זה המהלך שבכוונתנו לעשות וכי בכוונתו לבקש איחוד התיקים בת"א או בירושלים.
עוד סוכם כי תם תבהיר לביה"ד כי בכל מקרה התיקים ככל הנראה לא ינוהלו וכי אנו ממתינים למערכת שתספק לנו את הנתונים הכספיים.
תם תעדכן אותנו מחר לאחר הדיון מה היתה רוח הדברים ואז נחליט גם מי תגיש את הבקשה לארצי לאיחוד התיקים .
בברכה,
קוקי
בברכה,
רחל שילנסקי, עו"ד | מנהלת המחלקה למשפט העבודה
פרקליטות המדינה
טלפון: 02-5419628 פקס: 02-5419660
דוא"ל
Rachelsh@justice.gov.il
__________________________
From: Tom Yassinovsky
Sent: Monday, May 08, 2017 3:24 PM
To: Rachel Shilanski; Bina Zemach Mauner; Iris Galili; Nisreen Khoury
Cc: Kobi Azulay; Shlomi Yarden
Subject: RE: רשות האוכלוסין - תביעות של חוזה 520 CRM:0284057
היי קוקי,
בהמשך לשיחתנו בטלפון היום ממתינה להנחייתך ביחס לכלל התיקים במחוזות השונים.
תודה ויום טוב
תם יסינובסקי – לביא, עו"ד | פרקליטות מחוז דרום (אזרחי)
טלפון: 0733801279 פקס: 02-6467058
דוא"ל:
Tomy@justice.gov.il
__________________________
From: Tom Yassinovsky
Sent: Thursday, May 04, 2017 12:25 PM
To: Rachel Shilanski; Kobi Azulay; שלומי ירדן (ShlomiP@justice.gov.il)
Subject: RE: רשות האוכלוסין - תביעות של חוזה 520 CRM:0284057
היי קוקי, מה שלומך?
לאור ההתרחשויות החדשות במחוזות השונים לאחר התייעצות עם קובי אזולאי ושלומי ירדן, נבקש את הנחייתך בעניין התיקים של מפקחי האכיפה - במחוז דרום בפרט.
בתמצית, התיקים פרושים עתה במחוזות השונים (6 ת"א, 3 בירושלים, 1 בחיפה ו-2 בב"ש).
אתמול איריס גלילי שלחה לפרקליטות במחוזות השונים המטפלות בתיקי המפקחים דוא"ל, ומסרה כי
לאחר שהתייעצה איתך בהשתלמות יום השואה במודיעין, סוכם כי בשלב זה יש לבקש מכל בית דין בכל מחוז לאחד את התיקים אצל שופט אחד, תוך עדכון אודות יתר התיקים בבתי הדין האחרים.
התיקים במחוז דרום
בתיק הראשון – הוגש כתב הגנה, בהסתמך על כתב ההגנה שבינה הגישה, ויתקיים
דיון ביום 10.05.17 (שבוע הבא, רביעי) בבית הדין בבאר שבע בפני הש' יוספי.
למרות בקשות חוזרות ונשנות שלי לרפרנטיות (מיום 19.04.2017) -
לא קיבלתי מהן עדכון לגבי התקדמות כלשהי במערכת החדשה ולוחות הזמנים העתידיים.
בתיק השני - טרם הוגש כתב הגנה והדיון בו קבוע ליום 14.09.17
בבית הדין בבאר שבע בפני הש' אנגלברג שהם.
קובי סבור כי אין להגיש כתב הגנה בתיקים. מדובר בסיטואציה שמערכת חישוב השעות אינה תקינה ויש לטפל בה.
במציאות דברים זו, קובי סבור שממילא אין למדינה הגנה לגופו של עניין ועלינו להגיש הודעה לבית הדין לפיה כשהמערכת תתוקן יתבצע קיזוז בחסר וביתר בנוגע לכל תובע בנפרד,
כך שלמעשה בתיק השני אין להגיש עתה כתב הגנה.
(**אציין כי יש סוגיה נוספת בתביעה לגבי שינוי הגדרת תפקיד המפקחים שלכאורה ניתן לדון בה עתה).
על כן רצינו להציע ולתהות יחד איתך,
האם מוטב לו נגיש בקשה לאיחוד התיקים בבית הדין בבאר שבע (לפי הנוסח של איריס גלילי) אליה
נצרף הודעה כי ישנו קושי בניהול התיקים לגופם עתה, מכיוון שלמדינה נדרש זמן לסיים את הטמעת המערכת.
הגורמים המוסמכים פועלים עתה במרצם לסיים את התהליך המורכב, אשר רק בסופו נוכל לבצע תחשיב בעבור כל עובד בנפרד.
לאור זאת, נציין בפני בית הדין כי אין טעם בקיום הדיון ב10.05.2017 ויש לדחותו למועד שנגדיר
יחד עם הרפרנטים.
נודה להנחייתך.
בברכה,
תם יסינובסקי – לביא, עו"ד | פרקליטות מחוז דרום (אזרחי)
טלפון: 0733801279 פקס: 02-6467058
דוא"ל:
Tomy@justice.gov.il
__________________________
From: Tom Yassinovsky
Sent: Thursday, April 20, 2017 10:42 AM
To: Bina Zemach Mauner; Iris Galili; Nisreen Khoury; Rachel Shilanski
Cc: Kobi Azulay
Subject: RE: רשות האוכלוסין - תביעות של חוזה 520
היי כולן,
חשוב לי להעיר שני דברים.
1.
הדיון "הראשון"
- המועד שציינתן אינו מדויק,
הדיון המקדמי הראשון כרגע קבוע בתיק ה"ישן" שלי ב-10.05.17 (עו"ד בשן טרם הגיש בקשה לדחיית מועד, על אף שאמר לי בעבר שהתובע יהיה בחו"ל).
מזכירה שההנחיה של קוקי מהישיבה היא שעלינו לטעון בפני בית הדין כי למדינה יידרש זמן נוסף לביצוע החישובים ביחס לתובעים לגבי תשלומי
החסר והיתר שבוצעו.
המשמעות היא שעלינו לספק עדכון מוקדם יותר מחודש יולי, ואני אדרש לעדכן את בית הדין בהתקדמות כלשהי בתהליך, אולם
טרם קיבלתי תשובה כלשהי מהרפרנטיות לעניין זה.
אני סבורה כי עיקר המאמצים שלנו צריך להיות מושקע בהשגת מידע מהרפרנטים לעניין
לוחות הזמנים בהם הם עתידים לעמוד.
2.
סוגיית התיקים החדשים
מועדי ההגשה מתקרבים. מועד ההגשה בתיק שלי הוא ב-3.5.17, אני מניחה
שגם מועדי ההגשה של יתר התביעות דומים.
מבחינת
כמות התיקים החדשים - סה"כ יש 10 תיקים חדשים (6 לאיריס, 2 לבינה, 1 לנסרין ו1 אצלי). ואפשר להניח כי עו"ד בשן עשוי להגיש תביעות נוספות.
האם
להגיש כתבי הגנה באותה המתכונת ב-10התיקים החדשים?
הצעה אחרת היא אולי במקום כתב הגנה, להגיש מעין
הודעת עדכון שתתאר את התמונה הרוחבית במחוזות, ותבהיר כי נכון לעתה אין מה לנהל את התיקים לגופם עד שתוטמע המערכת החדשה?
ההודעה תהיה דומה במהותה למה שנצהיר בדיון כיצד פועלים המשרדים ומה הלו"ז בעניין זה.
הצעה נוספת היא בהתאם למה שבינה ציינה, אולי נכון יותר
לפעול כבר עתה לאיחוד התביעות?
קוקי, אשמח אם תוכלי להנחות מה לעשות.
בברכה,
תם יסינובסקי – לביא, עו"ד | פרקליטות מחוז דרום (אזרחי)
טלפון: 0733801279 פקס: 02-6467058
דוא"ל:
Tomy@justice.gov.il
__________________________
From: Bina Zemach Mauner
Sent: Wednesday, April 19, 2017 2:18 PM
To: Iris Galili; Nisreen Khoury; Tom Yassinovsky
Cc: Rachel Shilanski
Subject: RE: רשות האוכלוסין - תביעות של חוזה 520
צהריים טובים לכולן,
מעדכנת שלפני מספר דקות ממש נכנסנו ומגי ואני אל קוקי, בשאלה אם לבקש את איחוד כל התביעות. אציין, כי זה היה לפני שראיתי את האימייל מאיריס, המציין כי אצלה 6 תביעות
חדשות.
מכל מקום, עדכנו את קוקי בכך שאצל תום יש תביעה חדשה נוספת, וגם אצל ניסרין. כמו כן – אצלי שתי תביעות חדשות, כשאחת מהן, לדעתנו, נתונה לסמכות ביה"ד בתל אביב, ולא
בירושלים.
נכון לעכשיו, קוקי סבורה (והיא מכותבת לאימייל זה) כי יש להמתין לדיון המקדמי הראשון בתור – שהוא ככל הנראה הדיון של איריס ביולי, ולפי האמירות בו נערוך חשיבה מחודשת
בשאלת איחוד התביעות.
בינה.
From: Iris Galili
Sent: Wednesday, April 19, 2017 1:59 PM
To: ''שיר ביגמן אזולאי' (shirba@csc.gov.il)';
לירון אקם גונן (LironAk@piba.gov.il)
Cc: Nisreen Khoury; Bina Zemach Mauner; Rachel Shilanski
Subject: רשות האוכלוסין - תביעות של חוזה 520
לירון ותום שלום רב
1. אני מציעה שלירון תכיני טבלת
XL
מרכזת עם הטורים הבאים
מספר תיק בבימ"ש -
ביה"ד הרלבנטי (ת"א ירושלים)
שם התובע
מקום העבודה (למשל - מתקן יהלום נתב"ג; באר שבע וכו')
סכום התביעה
אגב לי יש כ - 6 תיקים חדשים.
2. לירון - אנא שלחי דחוף לתום וניסרין תיקים אישיים של העובדים שבטיפולן כדי שיצלמו חומר רלבנטי מהתיקים.
3. לירון -
מציעה שלאחר המיפוי של התיקים
תדאגי לתאם ישיבה נוספת אצל קוקי.
נוצר מצב לא סביר של עשרות תיקים דומים ,שמפוזרים ברחבי הארץ -
ויש לרכזם במקום אחד , או לפחות לקדם תיקים של בי"ד אחד ולעכב את השאר.
האחריות לתאם זאת מוטלת על המשרד הנתבע.
4. לירון ושיר -
מה קורה עם חוקת הנוכחות שנש"מ ומשרד רשות אוכלוסין היו צריכים לסיים מזמן, למפקחי הגירה עם נש"מ?
פסח כבר חלף עבר לו ....
נא מסרו אם אהרון אליסף סיים הנושא.
יש לקדם זאת. אין הצדקה לעכב הנושא עד שאדריאנה באומל תשוב מחו"ל ביום 2 מאי 2017.
בברכה
עו"ד איריס גלילי-יולזרי,
סגן בכיר א' פרקליטות מחוז ת"א אזרחי
בית קרדן, דרך מנחם בגין 154 תל אביב ת.ד. 33051
טל. ישיר 073-373-6372
נייד 0506-216418
פקס ישיר ממוחשב 02-6462774
פקס לפרקליטות - 073-373-6490/1
From: Tom Yassinovsky
Sent: Wednesday, April 19, 2017 12:31 PM
To: Bina Zemach Mauner; Iris Galili; Nisreen Khoury
Cc: Kobi Azulay
Subject: תביעות נוספות של עו"ד איתי בשן - חשיבה משותפת
היי איריס, בינה ונסרין,
בנוסף לעניינו של קמיקר, אשר דנו בו בישיבה אצל קוקי, נותב לטיפולי תיק נוסף בעניינו של התובע מרטין קניזב – גם הוא מיוצג ע"י עו"ד איתי בשן.
להבנתי, הוגשו תביעות נוספות ע"י עו"ד בשן, ולכן גם נסרין ממחוז חיפה הצטרפה אלינו לשרשור המיילים
J
בעניין קמיקר – כרגע הדיון בעניינו קבוע ליום 10.05.17, ובשונה ממה שעו"ד בשן אמר לי בע"פ- טרם הוגשה
בקשה לשינוי מועד הדיון (מניחה שהוא מחכה לשמוע את עמדת המדינה).
בעניין קניזב – עלי להגיש כתב הגנה ב2.5.17.
רציתי לשאול האם גם אצלכן התביעות ברמת דמיון גבוהה ובעצם כמעט זהות?
מה מספר התיקים המעודכן אצל כל אחת?
מה אתן מתכננות לעשות עם כתבי ההגנה החדשים?
כפי שסוכם בישיבה אצל קוקי, אין מקום לנהל את התיקים האלה לגופם, ויש לבצע תחשיבים של סכומי יתר וחסר ששולמו או יש לשלם לכל אחד מהתובעים.
לאור התווספות התיקים הנוספים, האם לא יהיה יותר נכון בכל זאת לשקול לאחד את התיקים ולהציף את העניין בפני קוקי?
על כל פנים, ככל שהדיון המוקדם ב10.05.17 אכן יתקיים אני אדרש להגיב כפי שקבעה קוקי בישיבה ואצהיר לפרוטוקול כי דרוש למדינה זמן נוסף לצורך ביצוע החישובים ביחס לתובע קמיקר בפרט,
וביחס ליתר התובעים בכלל, הן לגבי תשלומי היתר והן לגבי תשלומי החסר.
במקביל שלחתי מייל נפרד לרפרנטיות כדי לבדוק האם חלה התקדמות כלשהי בנושא – כדי שאוכל לעדכן את בית הדין.
ככל שידוע לכן על עדכון כלשהו - אשמח אם תשתפו.
בברכה,
תם יסינובסקי – לביא, עו"ד | פרקליטות מחוז דרום (אזרחי)
טלפון: 0733801279 פקס: 02-6467058
דוא"ל:
Tomy@justice.gov.il
__________________________